چند وقت پیش بود که عکس های جاسوسی از شاسی بلند جدید ام جی به نام «GTS» در فضای مجازی منتشر شده بود و حال این خودرو به صورت رسمی رونمایی شده است.
کد خبر: ۷۵۵۰۹۲
شاسی بلند جدید ام جی رونمایی شد + عکس

این خودرو بر پایه مدل مفهومی «CS» است که سال گذشته در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشته شده بود.

این ام جی تازه وارد قرار است با موتور 2 لیتری توربو وارد بازار شود که توانایی تولید 217 اسب بخار و 349 نیوتن متر را دارد، قدرتی که برای یک موتور 2 لیتری بسیار خوب به نظر می رسد.

این نیرو به گیربکس دو کلاچه شش سرعته منتقل می شود و می توان به صورت سفارشی سیستم چهارچرخ متحرک (AWD) را روی آن نصب کرد. با تمامی این تفاسیر ام جی GTS‌ می تواند در عرض 8 ثانیه از حالت سکون به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.

البته این تنها موتور نیست و ام جی در حال کار روی پیشرانه جدید 3 سیلندر 1 لیتری و پیشرانه های بزرگ تر 1.3 و 1.5 لیتری است و احتمال می رود کمی پس از عرضه این خودرو،‌ موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان تولید 167 اسب بخار و 250 نیوتن متر نیز روی آن قابل سفارش باشد.

سایک (SAIC) صاحب چینی شرکت ام جی قصد دارد GTS را در خط تولید خود در چین تولید و در نیمه اول سال 2015 میلادی به بازار چین عرضه کند و اعلام کرده که هنوز تصمیمی بر عرضه آن به بازارهای اروپایی اتخاذ نشده است.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها