حسین(ع)؛ مظهر اتحاد
علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگویی تشریح کرد

حسین(ع)؛ مظهر اتحاد

"حجت الاسلام علیرضا پناهیان" از اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی قرار است در برنامه هفت درباره مسائل روز سینمای ایران، ارتباط روحانیت و سینما اظهار نظر کند.
کد خبر: ۷۵۴۹۲۲
حجت الاسلام پناهیان مهمان ویژه هفت می‌شود

به گفته «محمود گبرلو» تهیه کننده و مجری این برنامه سینمایی، "هفت" این هفته با کنداکتوری متفاوت به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود

. سردبیر برنامه هفت گفتگوی ویژه اش را اختصاص به "حجت الاسلام علیرضا پناهیان" از اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی داده است ؛ قرار است در این گفتگوی ویژه درباره مسائل روز سینمای ایران , ارتباط روحانیت و سینما بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

اما پرده دوم هفت به نقد" شیار 143 " نرگس آبیار اختصاص خواهد داشت . این فیلم که توانسته در طی اکرانش فروش قابل تاملی را هم به دست بیاورد باحضور "آنتونیا شرکا" و "سحر عصر آزاد" مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد.

پرده آخر هفت هم اختصاص به معرفی فیلم "چند متر مکعب عشق" دارد. فیلمی که توانسته در جشنواره های داخلی و خارجی موفقیت های ارزنده ای را به دست بیاورد. "گبرلو" در این بخش میزبان "جمشید محمودی" و "ساعد سهیلی" کارگردان و بازیگر این فیلم خواهد بود .
قرار است آیتم های ویژه ای مانند : از هفت تا هفت , گزارش ویژه جشنواره عمار , پشت صحنه فیلم و... در فواصل برنامه پخش شوند.
گفتنی است " برنامه سینمایی هفت " جمعه شب ها ساعت 23:30 به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. (روابط عمومی هفت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها