برد پیت بازیگر، ۶۰ ساله شد

ببینید | یک مشت بیشتر بزن!

فیلم‌های تلویزیونی و انیمیشن بزرگراه 60 ، دوباره زندگی، خواب زمستانی، بعد از ورشکستگی، حریم مهرورزی، چیچو فرانکو علیه آل‌کاپون، بابل، دی‌دی می‌تازد، روح دریاچه، کنت مونت کریستو، زن خوب مرد خوب، سرقت از موزه، ملک سلیمان، عصر یخبندان 2 و زور امروز و فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۷۵۸
بردپیت با «بابل» به تلویزیون می‌آید

شبکه یک

امروز: ساعت 22 و 15 دقیقه، بزرگراه 60

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، دوباره زندگی

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «بزرگراه 60» به کارگردانی باب گیل، امروز ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم جیمز مارسدن، گری اولدمن و کرت راسل بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «دوباره زندگی» به کارگردانی الیویر ناکاچه و اریک تولدانو، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. فرانسیس کلوئت و عُمر سی در فیلم سینمایی «دوباره زندگی» محصول سال 2011 فرانسه ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، اولی مدافع شادی‌ها‌/‌ ساعت 23، خواب زمستانی

فردا: ساعت 9، در جستجوی دشت رویایی‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، لبه پرتگاه

انیمیشن «اولی مدافع شادی‌ها» به کارگردانی رون پیتس و تهیه‌کنندگی سوسی گوندین، امروز ساعت 9 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این انیمیشن محصول سال 2002 کانادا و فرانسه است.

این شبکه، فیلم تلویزیونی «خواب زمستانی» به کارگردانی مرتضی احمدی‌هرندی و تهیه‌کنندگی میراحمد سمنانی را هم برای امشب ساعت 23 در نظر گرفته است. داستان این فیلم با بازی جواد انصافی، علی خازی و علی ابوالحسنی در پایان رژیم شاهنشاهی اتفاق می‌افتد.

انیمیشن «در جستجوی دشت رویایی» به کارگردانی روی آلن اسمیت، محصول سال 1994 آمریکا، فردا ساعت 9 در جدول پخش شبکه دو گنجانده شده است.

فیلم لبه پرتگاه به کارگردانی یعقوب غفاری فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به مخاطبان ارائه می‌شود. این فیلم درباره زوج جوانی است که در آستانه ازدواج قرار دارند، اما پس از انتخابات ریاست‌جمهوری، سیاست بر زندگی شخصی آنها سایه می‌افکند و...

شبکه سه

امروز: 45 دقیقه بامداد، حریم مهرورزی‌/‌ ساعت 10 و 10 دقیقه، دو خرمای نارس‌/‌ ساعت 16، چیچو فرانکو علیه آل‌کاپون‌/‌ ساعت 19 و 15، آوازهای مادرانه

فردا: 30 دقیقه بامداد، بابل‌/‌ ساعت 10 و 10 دقیقه، شکوه تنهایی‌/‌ ساعت 16، دی‌دی می‌تازد‌/‌ ساعت 19 و 15، مردان زمین

فیلم سینمایی «حریم مهرورزی» به کارگردانی ناصر غلامرضایی و با بازی حبیب اسماعیلی، افسانه بایگان، جمشید مشایخی و زنده‌یاد مهری مهرنیا، 45 دقیقه بامداد امروز از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دو خرمای نارس» به کارگردانی سیدمجید امامی و با بازی فاطمه گودرزی، مهتاج نجومی، جمشید گرگین، سوگل طهماسبی، سارا کهربایی و محمدامین اعتمادی هم برای امروز ساعت 10 و 10 دقیقه در نظر گرفته شده است.

شبکه سه فیلم سینمایی «چیچو فرانکو علیه آل‌کاپون» را برای امروز ساعت 16 در جدول پخش گذاشته است.

فیلم سینمایی «آوازهای مادرانه» به کارگردانی اصغر هاشمی هم امروز ساعت 19 و 15 دقیقه از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید.

این فیلم با بازی ثریا قاسمی، سیما تیرانداز، حدیث میرامینی، فلور نظری و فخرالدین صدیق‌شریف روایت داستان زن تنها و بدخلقی به نام شکوه است که با وجود میل باطنی‌اش، ناچار به پذیرفتن پرستار جوان و پرشوری می‌شود.

فیلم سینمایی «بابل» به کارگردانی الخاندرو گونزالس ایناریتو، 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه سه پخش می‌شود.

براد پیت، کیت بلانشت، کائل کارسیا برنال و کوجی یاکوشو بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «شکوه تنهایی» به کارگردانی آیدا پناهنده هم فردا ساعت 10 و 10 دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود.

بیژن امکانیان، رضا بهبودی، ناز شادمان، نازگل نادریان، پوریا رحیمی، میثم رازفر، محمد اشکان‌فر، معصومه رحمانی، واهیک خچومیان و آرزو روشناس از جمله بازیگران این فیلم هستند.

شبکه سه فیلم سینمایی «دی‌دی می‌تازد» به کارگردانی ویگبرت ویکر را برای فردا ساعت 16 در نظر گرفته است.

فیلم سینمایی «مردان زمین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده هم فردا ساعت 19 و 15 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره سه خواهر و یک برادر است که با کار و تلاش در شالیزاری که به آنها ارث رسیده، محصولشان را چند برابر می‌کنند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، روح دریاچه

فردا: ساعت 12، کنت مونت کریستو‌/‌ ساعت 20 و 30، پیشگویی مرد شاپرکی

فیلم سینمایی «روح دریاچه» به کارگردانی جونا تینا، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «کنت مونت کریستو» به کارگردانی کوین رینولدز، فردا ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

جیم کاویزل، گای پیرس و داگما رادومینژک در فیلم سینمایی «کنت مونت کریستو» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی«پیشگویی مرد شاپرکی» به کارگردانی مارک پلینگتون فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه پخش می‌شود. در این فیلم ریچارد گیر، لورا لینیو و ویل پاتون بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، گوبی‌/‌ ساعت 20 و 45 دقیقه، زن خوب مرد خوب

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، سرقت از موزه‌/‌ ساعت 21 و 30 دقیقه، عمو راجو

فیلم سینمایی «گوبی» به کارگردانی ویلسون کانی بیر، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. داستان فیلم با بازی رابی کولترین، دیوید جیمز الیوت و اینگرید کاولرز درباره پسربچه‌ای است که یک هیولای شش فوتی دارد که در همه مشکلات زندگی‌اش به او کمک می‌کند.

فیلم تلویزیونی «زن خوب مرد خوب» به کارگردانی علی اسداللهی هم امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه تهران به مخاطبان ارائه می‌شود. هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، فریبا نادری و شبنم فرشادجو در فیلم تلویزیونی «زن خوب مرد خوب» بازی کرده‌اند.

این شبکه فیلم سینمایی «سرقت از موزه» به کارگردانی پیتر هیوایت را برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در نظر گرفته است و فیلم سینمایی «عمو راجو» به کارگردانی آنیل دوگان را هم فردا شب ساعت 21 و 30 دقیقه به نمایش می‌گذارد.

کجول، آجی دوگان، ریشی کاپور و تیکا تالزانیا در فیلم سینمایی «عمو راجو» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما

امشب: ساعت 23، ایکی سلطان

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، آسیاب مادری

فیلم تلویزیونی «ایکی سلطان» به کارگردانی باقر پیران و تهیه‌کنندگی فرزین صالحی، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

هاشم چاوشی و فاطمه شکری در فیلم تلویزیونی «ایکی سلطان» که از تولیدات صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی است، ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آسیاب مادری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی امانی هم فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید.

محمود شهریارپناه، سجاد منصوری، حمید غیاث، فرزانه ابوالهادی، صمد قربان‌نژاد و مسعود فوقانی در فیلم تلویزیونی «آسیاب مادری» تولید مرکز کرمان بازی کرده‌اند.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «اولین باران پاییزی» به کارگردانی افسانه منادی، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش به مخاطبان ارائه می‌شود. قصه این فیلم تلویزیونی با بازی جمشید مشایخی، لیدا ملت و افشین نخعی درباره پسر نوجوانی است که به دلیل مشکلات مالی ناچار می‌شود.

شبکه پویا

انیمیشن «عصر یخبندان2» امروز ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود. شبکه پویا انیمیشن «زورو» را هم فردا ساعت 20 به نمایش می‌گذارد.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «توده چسبنده»، «برو راهتو برو»، «پایان فریبکاری»و «همکار پلیس» فردا ساعت 14، 17، 20 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
برچسب ها: فیلم برد پیت بابل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها