دکتر محمد سرافراز رئیس رسانه ملی علی اصغر جعفری را به عنوان معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما منصوب کرد .
کد خبر: ۷۵۴۵۸۵
انتصاب معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما
رئیس رسانه ملی در حکم خود بر مولفه هایی مانند جوان گرایی و جانشین پروری ، ترسیم چارچوبی برای چابک سازی رسانه ملی در بخش نیروی انسانی و اهتمام ویژه مرکز آموزش نیروی انسانی تاکید کرده است .

متن حکم رئیس رسانه ملی به شرح زیر است :

جناب آقای علی اصغر جعفری

با توجه به مراتب تعهد ، کاردانی تجربیات و سوابق مفید و موثر جناب عالی در مدیریت های اجرایی و با عنایت به تصویب تشکیلات جدید سازمان ، به موجب این حکم به عنوان "معاون سرمایه انسانی" منصوب می شوید .

انتظار می رود در دوران تصدی خود ، با طراحی و اجرای نظام جامع مدیریت و توسعه سرمایه انسانی و ایجاد سامانه مدیریت سرمایه انسانی در جهت تبدیل سازمان به سازمانی مومن ، انقلابی ، یادگیرنده و رقابت پذیر ، گام بردارید و اهداف ماموریت های ذیل را به نحو مناسب و مطلوبی محقق کنید :

1- جوان گرایی و جانشین پروری با استفاده از خیل عظیم نیروهای جوان ، مومن ، مستعد ، دانش آموخته و تراز اول کشور .

2- برون سپاری وظایف فرعی محوله از طریق رفع تصدی گری از فعالیت های غیر مرتبط با ماموریت اصلی سازمان و ممانعت از جذب غیر ضروری نیروی انسانی .

3- ترسیم چارچوب برنامه عمل سازمان با هدف چابک سازی رسانه ملی در بخش سرمایه انسانی .

4- غنی سازی مشاغل سازمان با حرکت از مشاغل ساده و محدود به مشاغل چند لایه و چند وجهی به منظور کاستن از کمیت نیروی انسانی و افزودن بر چگالی و کیفیت آنها .

5- وحدت رویه در حوزه سرمایه انسانی به گونه ای که امکان نگاه جامع و برنامه ریزی سیستماتیک در گزینش نیروی انسانی و ایجاد مکانیزم های ارتقاء ، تحول و انگیزه مندی فراهم شود.

6- ارتقاء سطح رسانه ملی تا سطح سازمان های یادگیرنده جهانی به گونه ای که کارکنان سازمان همواره پاسخگوی نیازهای حرفه ای و تخصصی مشاغل خود باشند .

7- رفع ضعف ها و کمبود های سیستم آموزش مدیران سازمان با هدف آشنایی عمیق ایشان با تحولات حوزه های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و فضای مجازی به منظور مواجه سنجیده و فکورانه با چالش های پیش روی رسانه .

8- اهتمام ویژه به مرکز آموزش با توجه به نقش حیاتی و حساسی که در روزآمد ساختن کارکنان به عنوان سرمایه های انسانی سازمان در زمینه های اعتقادی و تخصصی بر عهده دارد.

ضمن آرزوی توفیق روز افزون جناب عالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، لازم می دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای غلامرضایی در مدت تصدی معاونت آموزش و پژوهش صمیمانه تشکر و قدردانی کنم .

محمد سرافراز - رئیس سازمان

علی اصغر جعفری از جمله مدیران با سابقه رسانه ملی، دانش آموخته دکترا در رشته مطالعات امنیت ملی و کارشناسی ارشد مدیریت ، با گرایش منابع انسانی است. وی ، پیش از این به مدت چهارسال به عنوان مشاور رئیس سازمان و رئیس بسیج صداوسیما بود وبرای شکل گیری سازمان تخصصی و رسانه‌ای بسیج صداوسیما گام‌های بلندی برداشت. جعفری قبل از آن نیز به مدت 5سال به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست صداوسیما مشغول خدمت بود.

مدیر مسئولی روزنامه جام جم، مدیرکلی صداوسیمای استان ایلام، معاونت صداوسیمای خراسان از جمله سوابق مسئولیتی دکتر علی اصغر جعفری است. وی در کنار ریاست بسیج صداوسیما، ریاست شورای امربه معروف و نهی از منکر رسانه ملی، ریاست قرارگاه‌های تهدیدات نرم، قرارگاه فرماندهی و راهبری سایبری و قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور رسانه ملی را نیز بر عهده داشت. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها