رییس کل دادگستری لرستان خبر سرقت مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز را که پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با مأموران پلیس درگیر شدند،تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۵۳۷۰۵
تکذیب خبرسرقت مسلحانه از بانک های الیگودرز

جعفر بدری در گفت و گو با میزان در این باره اظهار کرد: هیچ سرقت مسلحانه‌ای از بانک‌های شهر الیگودرز انجام نشده و سارقان هیچ رابطه‌ای با استان لرستان ندارند و این خبر کذب است.

وی گفت: دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با عاملان ناامنی و بر هم زنندگان آرامش و امنیت اجتماعی و روانی قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد کسی در جامعه خلل و بی نظمی ایجاد کند.

بدری افزود: افرادی که به هر بهانه‌ای قصد بر هم زدن امنیت مردم را داشته باشند و خللی در آرامش اجتماعی ایجاد کنند، مطمئن باشند دستگاه قضایی قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه اضافه کرد: ارتباط سارقان مسلح اصفهانی که با مأموران ناجا درگیر شدند، با لرستان را تکذیب می کنم و این سارقان هیچ ارتباطی با استان لرستان ندارند و هیچ گونه سرقت مسلحانه ای در این استان رخ نداده است.

براساس این گزارش تیر اندازی در شهرستان خمین و گلپایگان از سوی سارقین بانک در صبح شنبه 6 دی ماه سال جاری به یکی از بانکهای شهرستان خمین یورش برده و با کشتن یک نفر متواری می‌شوند و به سمت استان اصفهان و شهرستان گلپایگان حرکت می‌کنند که در راه با مامورین نیروی انتظامی مواجه شده و با شهید کردن چهار نفر به حرکت خود ادامه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها