«احسان ژاپنی» و نوچه‌هایش دستگیر شدند

عملیات پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش شهرک پرواز

حال 3 مجروح وخیم است

درگیری خونین شرورها در زنجان

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری هفت شرور و ارازل و اوباش سابقه دار در یک نزاع دسته جمعی در منطقه فرودگاه زنجان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۱۰۹
درگیری خونین شرورها در زنجان

سرهنگ معرفت الله جوزی به خبرنگاران گفت: در پی کسب خبر از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر نزاع دسته جمعی در این منطقه ماموران بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های لازم متوجه شدند دو گروه از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد به شدت با هم درگیر شده و یکدیگر را مورد ضرب و جرح قرار داده اند.

سرهنگ جوزی گفت: با اقدام سریع ماموران پلیس برای مقابله با این اراذل و اوباش درگیر هفت نفر از آنها در محل دستگیر و تعدادی نیز متواری شدند که پیگیری لازم برای دستگیری آنها آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه سرکرده این اراذل و اوباش به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف در مرخصی از زندان مرتکب این جرم شده است، افزود: حال عمومی سه نفر از عوامل این درگیری به علت شدت جراحات وارده وخیم گزارش شده است که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدام به موقع و دستگیری اشرار درگیر شده در کمتر از چند ساعت از سوی نیروی انتظامی قدردانی شهروندان را در پی داشته است، گفت: همکاری مردم با پلیس زمینه ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و امنیت و آسایش خانواده ها را تضمین می کند.

وی افزود: پلیس قاطعانه با اخلالگران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد کرد و در این رابطه نیازمند حمایت و مشارکت آگاهانه شهروندان است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان همچنین از خانواده ها خواست نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند و در صورت مشاهده چنین تحرکات و هر گونه اقدامات اوباشگرانه بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی تماس بگیرند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
آدم ربایی ، تجاوز به عنف - باعث كلی تعجب است، چرا چنین افرادی باید بیرون از زندان باشند. اگر مجرم است باید زندانی باشد مر خصی برای یك مجرم خطر ناك به چه معنی است . آقایون این بازیها را لطفا جمع كنید. مجرم جایش در زندان با اعمال شاقه است. یا حرف از برخورد قاطعانه نزنید
ارسلان شیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۱
۰
یارو به جرم تجاوز به عنف و ادم ربایی زندان بوده بعد مرخصی گرفته مگه زنای به عنف مجازاتش اعدام نیس چطور به اعدامی مرخصی دادند ... مجازات باید جنبه ی پیشگیری داشته باشه هدفی كه در ایران به هیچ وجه تامین نشده

نیازمندی ها