گفت‌وگو با نرگس محمدی، بازیگر سریال «معمای شاه»

درباره تاریخ ایران کنجکاو هستم

پایان تصویربرداری در هفته آینده

بازیگر «ستایش» به «من مادرم» پیوست

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی تصویربرداری فیلم تلویزیونی «من مادرم» به نویسندگی و کارگردانی پژمان چشمی و تهیه کنندگی عباس رافعی، نرگس محمدی به گروه بازیگران این پروژه پیوست و با انجام تست گریم نهایی مقابل دوربین رفت.
کد خبر: ۷۵۲۹۴۳
بازیگر «ستایش» به «من مادرم» پیوست

گروه تولید این فیلم این روزها در لوکیشنی واقع در دهکده المپیک مشغول تصویربرداری هستند و تولید نیز اواسط هفته آینده به پایان می رسد.

چشمی در همین زمینه گفت: «خوشبختانه تصویربرداری طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام شد و همزمان با تولید مراحل فنی نیز در حال انجام است. جا دارد از شخص عباس رافعی تشکر کنم که راهنمایی های خوبی در این کار به ما داشت و خوشبختانه گروه بازیگران و پشت دوربین نیز از افراد حرفه ای و کاربلد انتخاب شدند».

در حال حاضر پرهام وفایی تدوین این تله فیلم را به طور همزمان با تصویربرداری انجام می دهد.
این تله فیلم به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما در حال تولید بوده و تدوین آن نیز به صورت همزمان توسط پرهام وفایی در حال انجام است تا فیلم هر چه زودتر آماده پخش شود.
از دیگر بازیگران اصلی این تله فیلم می توان به زهیر یاری، بهنوش بختیاری، سولماز حصاری، نیما شاهرخ شاهی، رضا آحادی، شیوا خنیاگر، مهدی فقیه، محمد فیلی، فریده دریامج، فرج ا... گل سفیدی، بهنام مختاری، کیانا یعقوبی، امیر چشمی و ثریا قاسمی همراه با هنرمند خردسال تارا وفاخواه اشاره کرد.
بهنوش بختیاری در «من مادرم» در نقشی کاملاً جدی ایفاگر مادری است که بعد از هفت سال باردار می شود. همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه خبری تمام رویاهای او را خراب می کند اما در نهایت... (بانی فیلم آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها