مرد مهندس با قتل همسر و دخترش با زندگی وداع کرد

شلیک به یک زندگی: کشتار خانوادگی در پاسداران

بوی تعفن همسایگان را به فکر تماس با پلیس انداخت

قتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره در شهرستان نیشابور خبر داد که پس از انتشار بوی تعفن و در پی تماس همسایگان، پلیس را به منزل مسکونی مقتولان کشاند.
کد خبر: ۷۵۲۰۲۰
قتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در نیشابور

جام جم سرا: سرهنگ سید حسن حسینی در باره چگونگی کشف و قتل اعضای این خانواده گفت: روز گذشته ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته شد و همکاران ما در کلانتری ۱۳ به محل حادثه در شهرک اندیشه اعزام شدند و با هماهنگی مقام قضایی، پس از ورود به منزل مذکور، اجساد غرق در خون این خانواده را مشاهده کردند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، با حضور بازپرس ویژهٔ قتل و اکیپ‌هایی از دایره مبارزه با جرایم جنایی، پزشکی قانونی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه، تحقیقات جنایی آغاز شد.
حسینی افزود: مشاهدات اولیه حکایت از وجود آثاری از ضربات چاقو بر بدن مرد خانواده دارد و بقیه اعضای خانواده شامل همسر و دختر ۸ ساله و پسر ۱۱ ساله این خانواده نیز بر اثر اصابت یک جسم سخت به ناحیه سر فوت کرده‌اند. در بررسی‌های اولیه به علت یافته شدن یادداشتی احتمال داده شد که مرد خانواده ابتدا اعضای خانواده خود و سپس خود را می‌کشد؛ اما این فقط یک فرضیه است و همچنان تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
وی گفت: اجساد اعضای این خانواده پس از انجام اقدامات اولیه به سردخانه منتقل شد تا علت و زمان دقیق مرگ مشخص شود.

حسینی درباره اینکه پلیس چطور با توجه به صورت گرفتن این حادثه در منزل از جنایت با خبر شده گفت: همسایه‌ها به بوی تعفنی که از این منزل منتشر می‌شد مشکوک شده بودند و به همین دلیل موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

وی درباره زمان وقوع حادثه گفت: مرد خانواده روز شنبه در محل کارش حضور داشته اما در رابطه با زمان دقیق و علت حادثه بررسی‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متاسفانه در زمینه نحوه انجام و علت این جنایت شایعات بی‌پایه و اساسی در فضاهای مجازی و اجتماعی پیچیده که از شهروندان درخواست می‌کنیم برای پیگیری چنین حوادثی فقط از مبادی رسمی خبر را دنبال کنند علت دقیق این جنایت هنوز مشخص نشده و بعد از بررسی‌ها به سمع افکار عمومی خواهد رسید. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
همكار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۱
۰
این اقا وهمسرش یك معلم بوده اند و من سال ها با این اقا همكار بوده ام،مردی بسیار ارام و متین،كه انجام چنین جنایتی توسط ایشان غیرممكن است.
پلیس لطفا واقعیت را به مردم بگوید!
همكار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من هم با این مرحوم در منطقه سرولایت چند سالی همكار بودم معلمی شریف ومتین بودند تصور چنین عملی ازایشان غیر قابل تصور وباور است خواهشمنداست تحقیقات در این باره كاملتر شود با تشكر
همكار سرولایتی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۰
۰
من هم بااین مرحوم چند سالی در سرولایت همكار بودم واقعا مردی شریف و متین بودند تصور چنین عملی از ایشان غیر قابل باور است انجام این عمل ونسبت دادن به ایشان ما وهمكاران محل خدمتش را به شوك عجیبی فرو برده است خواهشمند است در این مورد تحقیقات كاملتری صورت پذیرد با تشكر
زهره - همشهری نیشابوری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
۱
۲
وقتی پدرم این خبر را داد خیلی شوكه شدم . واقعا خیلی وحشتناكه در شهری زندگی كنی كه چنین اقدامات وحشیانه ای صورت گیرد . كاش ما آدمها كمی ایمان قویتر داشتیم و دست به چنین جنایاتی نمیزدیم.كاش دیگه هیچ قتلی در هیچ شهری صورت نمیگرفت.الهی آمین
دهقان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
۰
۰
هر دم از این باغ بری میرسد!!!
abolfazl
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
منم نیشابوری هستم این اتفاق دو كوچه اونطرف تر از خونه ما بوده,همه ترسیدن شب ها درهارو از بیرون قفل میكنن میگن مرد رو سر بریدن
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
۲
۰
الان چند روزه ك از این اتفاق گزشته و هنوز خبری از اینكه واقعا چ كسی باعث این اتفاق بوده منتشر نشده
مسولان جوابگو باشن لطفا
ما نیشابوری ها به این خبرها عادت نداریم
میترسیم ك انسانهای روانی دست ب تقلید بزنن
لطفا زودتر رسیدگی كنید و خبرش رو بخش كنید تا همه از نگرانی و بهت در بیان
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
۰
۰
لطفا هرچه سریع تر علت واقعی این قتل را پیدا كنید مااز دست این قتل ها و قتل جدید 3نفره شب روز نداریم ایا گروه داعش آمده
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
۰
۰
قاتل قصد كشتن همسایه راداشته كه اشتباه شده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها