یکی از بهترین و پرهوادارترین سبک‌های بازی، سبک جورچین است. اگر اهلش هستید، این بازی راست کار شماست
کد خبر: ۷۵۰۷۳۳
بازی موبایل: به جورچین معتاد شوید

جام جم کلیک: یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها نزد مخاطبان بازی‌های رایانه‌ای، سبک جورچین است. در این سبک چند خانه‌ی یک شکل و یک رنگ را به یکدیگر متصل کنید تا حذف شوند. هر چه تعداد خانه‌هایی که متصل می‌کنید بیشتر باشد، طبعا امتیاز و بهره‌ی شما نیز بیشتر خواهد شد.

بازی Magic Mania یکی از دوست داشتنی‌های این سبک بازی است. تم آن سبک و سیاقی هالووینی دارد. البته این هالووینی بودن فقط در ظاهر گرافیکی بازی مشهود است. موسیقی بازی چندان سنخیتی با تم آن ندارد. اما در عوض یکی از خوش صوت‌ترین موسیقی‌هایی است که تابحال در بازی‌های رایانه‌ای شنیده‌اید. بهترین یا قوی‌ترین، خیر! اما یکی از زیباترین‌ها. این ملودی زیبا قطعا کار بازیکن را برای محو شدن در فضای این بازی ساده‌تر خواهد کرد.

وجه تمایز این عنوان از اغلب عناوین این سبک، امکان انتخاب ترکیبی خانه‌های افقی، عمودی، و مورب است که در نهایت به کمبوهای پر و پیمانی تبدیل شده و لذت بازی را افزایش می‌دهد. هر چقدر حجم کمبوها بیشتر باشد، تعداد بیشتری خانه‌ی قدرتی می‌گیرید. اگر هم بتوانید دو خانه‌ی قدرتی را یکی کنید، امتیاز ویژه‌ای گرفته و چندین خانه را یکجا حذف خواهید کرد.


چه مثل ما دلتان جوان باشد، چه دنبال یک جورچین مناسب برای فرزند خود می‌گردید، این بازی راست کار شماست.

عنوان بازی: Magic Mania

سیستم‌عامل: اندروید

سازنده: Bandoo Games

سبک: جورچین

دانلود رایگان بازی Magic Mania برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها