جام جم ورزشی: عملکرد بسیار ضعیف مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا در لیورپول باعث شده تا وی به عنوان بدترین خرید این فصل لیگ برتر فوتبال انگلیس معرفی شود.
کد خبر: ۷۵۰۲۸۲
دیگر هیچکس "سوپر ماریو" را نمی خواهد

به گزارش جام جم ورزشی ، اکنون صحبت از فروش ماریو بالوتلی است و اخبار رسیده حاکی از این است که لیورپول تمایلی به حفظ این مهاجم ندارد که در ابتدای فصل با 16 میلیون پوند وی را از میلان خرید. بالوتلی که سابقه بازی کردن در اینتر و منچسترسیتی را هم دارد بدترین روزهای خود را سپری می کند. شایع شد که اینترمیلان خواهان به خدمت گیری این بازیکن است اما مانچینی سرمربی این تیم تیم خبر مربوط به انتقال بالوتلی را تکذیب کرد. در دیدار اخیر اینتر برابر کیه وو که با پیروزی دو بر صفر این تیم به پایان رسید هواداران اینتر شعارهای را علیه بالوتلی و خانواده او سردادند و اعلام کردند که اصلا اجازه نخواهند داد بالوتلی به این تیم برگردد. آنها نمی توانند بازیکنی را که پیراهن میلان را بر تن کرده در تیم خود باردیگر ببینند.

باشگاه میلان نیز تمایلی برای بازگرداندن این مهاجم ندارد و از سویی هیچ تیم دیگری خواهان جذب این بازیکن همیشه حاشیه ساز نیست. سرنوشت مبهمی در انتظار بالوتلی است که این روزها لحظات بدی را پشت سر می گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها