اسامی زائران ایرانی اربعین که طی 3 تصادف اخیر فوت یا مصدوم شدند، اعلام شد.
کد خبر: ۷۴۹۷۴۹
اسامی زائران فوتی تصادف خونین رانندگی اعلام شد

محسن نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تعداد فوتی های 3 تصادف اخیر در عراق مربوط به زائرانی که به کشور بازمی گشتند، به 8 نفر رسیده است و همچنین تعداد زخمی های این حوادث 22 نفر می باشد، اسامی مصدومین این حوادث را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، اسامی فوتی های این حوادث بدین شرح می باشد:

فاطمه امامی، حسین نوری (از تبریز)، ناصر فراقی، علی رشیدی (از کرج)، محمد بابا صبا، سید محمد بابا صبا، ابراهیم سعادت (از تهران)، حسین جعفرمنش (از تبریز)

همچنین فاطمه میرزا بیگی، قاسم میرزا بیگی، هادی محمدی، سید محمود سید جعفری، سیده سمیه سادات جعفری، خلیله سلطان رجبی و فاطمه برقی که این افراد از استان مرکزی می باشند و همچنین گلی ایمانی از تهران، مجید یوسف زاده از قزوین و ابوالفضل یوسف زاده از قزوین از مصدومین تصادفات 24 ساعت گذشته در مسیر عراق به ایران بوده اند.

در تصادفات شب گذشته درمسیر عراق به ایران 8 نفر از زائران ایرانی ایام اربعین حسینی(ع) جان باختند.

همچنین 22 نفر از زائران زخمی شدند که 10 نفر از آنان ایرانی و 12 نفر از اتباع دیگر کشورها بودند که از طریق ایران به عتبات عالیات عزیمت کرده بودند.

سازمان حج و زیارت ضمن عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان حوادث اخیر و طلب آمرزش برای درگذشتگان ، شفای عاجل و سلامتی مصدومین حوادث اخیر را مسئلت می دارد.

از شب گذشته سه تصادف در خاک عراق رخ داده است که یک تصادف میان یک دستگاه تریلر و یک دستگاه ون بوده است و دو تصادف دیگر میان ۲ دستگاه ون اتفاق افتاده است.

این زائران به صورت انفرادی به عراق سفر کرده بودند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
شهروند ایرانی
Netherlands
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
۰
۰
این راننده كامیونها اكثرا معتاد هستند معلوم نیست این پلیس راه ایران دارد چیكار می كند , خواب است این رانندگان كامیون را چه كسانی باید مورد آزمایش قرار دهند, اینها باید هر ٣ ماه آزمایش اعتیاد قرار بگیرند , نشئه و غرق در اعتیاد هستند و مینشینند پشت فرمان كامیون جان ملت را به خطر می اندازند
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
۰
۰
واقعا متاسفم برای مسئولان واقعا متاسفم ، حتی از یك برنامه ریزی ساده هم بر نیامدند ، یعنی این همه جمعیت رفتند نمی دونستند باید وسایل نقلیه برای زائران عزیز فراهم كنند ؟ یك مرتبه وسط هفته تعداد زیادی از اتوبوس های بین شهری رو برای مرز ها فرستادند فكر رفت و آمد بین شهری مردم دیگه رو نكردند ؟ كرایه ماشین 9 هزار تومنی رو 36 هزار تومن از من تاكسی بین شهری گرفت ، هم به زائران محترم سخت گذشت هم به مردم،
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
۰
۰
توجه!! توجه!!!! توجه!!!! توجه!!!!
گمشده در تصادف 15 كیلومتری مهران در تاریخ93/9/24 یكی از زائران ایرانی به نام (( رضا علمی )) كه در همین تصادف در داخل ون بوده ولی الان هیچ اطلاعی در باره آن نداریم نه در لیست فوت شدگان نامش است نه در مجروحان / اگر اطلاعی در این باره دارید خواهشا فورآ خبر دهید
شماره تماس: ....
ابوالفظل زلف علی زاده
كیا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
۰
۰
برخی مسئولین بی مسئولیت كه فقط هدفشون عرض اندام سیاسی هست باید پاسخگو باشن ...
مطهره
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۰
سلام ,,,واقعا تسلیت میگم

نیازمندی ها