قیمت سکه و ارز + جدول

دلار، 3515 تومان شد

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به افزایش قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان در روز جاری، دو دلیل اصلی افزایش نرخ را بالا رفتن 25 دلاری قیمت جهانی طلا و نرخ دلار در بازار داخلی اعلام کرد.
کد خبر: ۷۴۹۴۷۳
قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان رسید

محمد کشتی آرای با اشاره به افزایش قیمت سکه تمام در روز جاری دوشنبه به بالای یک میلیون تومان گفت: در چند روز گذشته قیمت حهانی طلا 25 دلار افزایش داشته است و در بازار داخلی نیز قیمت ارز ( دلار) روندی افزایشی را تجربه کرده است و این دو عامل باعث افزایش قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان شد.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزود: آخرین باری که قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان رسیده است، مربوط به اردیبهشت ماه امسال می شود که البته پس از آن قیمت سکه کاهش یافت و از اردیبهشت ماه تاکنون کمتر از یک میلیون تومان بوده است و در مقاطعی به زیر 900 هزار تومان هم رسیده بود.

وی در مورد پیش بینی وضعیت و ادامه روند افزایشی قیمت ها گفت: قیمت جهانی طلا امروز در حال کاهش است و 4 دلار در روز جاری کاهش یافته است و پیش بینی روزهای آینده هم کمی سخت است.

کشتی آرای قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی را هم در حال حاضر 103 هزار تومان اعلام کرد و افزود: افزایش قیمت طلا و ارز ارتباطی به نزدیک شدن به ایام کریسمس ندارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها