نمایش سریال «فوق‌سری» به کارگردانی مهدی‌ فخیم‌زاده در ایام نوروز از شبکه یک

قصه قایم‌باشک قورباغه و قناری!

تهیه کننده «قورباغه و قناری» از پیشرفت 75 درصدی ضبط این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۹۴۲
پیشرفت 75درصدی «قورباغه و قناری»

حبیب‌الله کاسه‌ساز در این زمینه گفت: تاکنون 75 درصد از تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است و طبق پیش‌بینی‌های که داریم تا 40 روز آینده کار تصویربرداری ادامه خواهد داشت.

/Media/Image/1393/07/26/635492689324929009.jpg

وی ادامه داد: تدوین سریال همزمان در حال انجام است و تاکنون ما پنج قسمت سریال «قورباغه و قناری» را آماده کرده‌ایم و به امید خدا با همین روند تصویربرداری و تدوین همزمان در زمان پیش‌بینی شده کار به اتمام خواهد رسید.

این تهیه کننده تلویزیون یادآور شد: اکنون در حال ضبط تصاویر خارجی در مناطق مختلف تهران هستیم و گروه قرار است به زودی برای ادامه تصویربرداری به یک رستوران سنتی در اطراف خیابان ستارخان بروند.

سریال قورباغه و قناری

کاسه ساز با بیان اینکه قرار نیست بازیگر جدیدی به این پروژه افزوده شود، تصریح کرد: تاکنون حبیب دهقان نسب، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، مهدی فخیم زاده و بیوک میرزایی مقابل دوربین «قورباغه و قناری» رفتند.

این سریال طنز و پلیسی در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای با مشارکت نیروی انتظامی و شبکه یک سیما و با هدف نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها درباره چگونگی نفوذ تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید می‌شود.

مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیر محمدزند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این سریال هستند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها