جام جم نوا: بالاخره بعد از مدت ها انتظار، مجوز اشعار آلبوم رسمی سینا حجازی صادر شد. به این ترتیب، او که پیش از این بیش از ۳۰ قطعه منتشر کرده، برای تیتراژ سریال و برنامه های تلویزیونی هم خوانده و البته در آلبوم من و ما هم اولین قطعه مجازش منتشر شده بود، به خوانندگان رسمی کشور پیوست.
کد خبر: ۷۴۸۶۹۱
خواننده ای که بالاخره مجاز شد/عکس

۴ سال بود که سینا حجازی تلاش می کرد مجوز بگیرد و همیشه به در بسته می خورد تا اینکه بالاخره کارش از سد شورای شعر دفتر موسیقی گذشت.

آلبوم سینا حجازی ۱۰ قطعه دارد و مثل اغلب ساخته هایش، همه کارهای آلبوم را خودش انجام داده است؛ یعنی هم ترانه گفته، هم ملودی ساخته و هم تنظیم کرده. طبیعتا خودش هم خواننده است و تقریبا هیچ پولی برای تولید این آلبوم پرداخت نکرده است. حتی این قطعات را در استودیوی خانگی اش ضبط کرده است.

این خواننده محبوب کارلوس کی روش که همیشه آهنگ هایش در اتوبوس های تیم ملی پخش می شود در آلبوم رسمی اش هم به سبک کارهای گذشته اش عمل کرده است. موسیقی او نه تند و ریتمیک است و نه شش و هشت. موسیقی او به موسیقی جاماییکایی یعنی سبک رگه پهلو می زند و ویژگی اصلی اش در نوع اجرای اوست.

خواندن سینا حجازی حالتی فانتزی دارد و می توان گفت در بعضی لحظات، کمیک است. او در کلام هم طنازی های خاص خودش را دارد هر چند خیلی به وزن و قافیه توجه نمی ند و گاهی به نثر نزدیک می شود اما همیشه و از جمله در قطعات همین آلبوم، در کارهایش جملات مخاطب پسند زیادی دارد که می تواند مخاطبان به ویژه تین ایجر را به شدت جذب کند.

اغلب قطعطات ریتم آرامی دارند و چندان شلوغ و پرهیجان نیستند. نکته اما اینجاست که سبک او در موسیقی پاپ ما یگانه است و حضورش می تواند تکاپویی در این بازار تکراری ایجاد کند.(تماشاگران امروز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها