جمشید مشایخی گفت: آماده بودن فیلمنامه برای بازیگر یک اتفاق مهم است و او باید چند روز قبل متن را در اختیار داشته باشد، دیالوگ‌ها را حفظ و بر آنها کار کند، اما متاسفانه امروزه متن ها گاهی به روز و در لحظه به بازیگران داده می شود و البته چاره ای هم جز این نیست.
کد خبر: ۷۴۸۶۷۶
مشایخی: نقشم در «همه چیز آنجاست» منفی نیست

«جمشید مشایخی» بازیگر نقش نعمت در سریال «همه چیز آنجاست» قصه این سریال و شرایط تولید، گروه و عوامل دست اندرکار تولید این مجموعه را عاملی برای حضورش در این سریال توصیف کرد.

وی درباره حضورش در این پروژه علی‌رغم کسالت جزئی‌اش گفت: با خواندن فیلمنامه این سریال نگاه مثبتی به متن داشتم. ضمن این که آقای شاه حسینی کارگردان آن را هم دیدم و به نظرم جوانی پرشور و فهیم آمد. ضمن این که گروه دست اندرکار و عوامل تولید این سریال همگی خوب هستند و شرایط برای تولید یک مجموعه جذاب آماده و عالی بود

/Media/Image/1393/03/30/635388913732150723.jpg

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصه این سریال با توجه به تعداد قسمت‌های زیاد آن قابلیت جذب و همراه کردن مخاطب تا پایان را دارد یا نه، ادامه داد: بله قطعا می تواند این طور باشد. البته باید توجه کنیم که نه تنها در رابطه با داستان این مجموعه بلکه در خصوص ساخت مجموعه‌های تلویزیونی دیگر به گونه ای فیلمنامه ننویسیم که قصه ای با قابلیت 30 قسمت کشدار به نظر برسد به 50 قسمت یا بیشتر افزایش پیدا کند.

این بازیگر باسابقه افزود: همچنین آماده بودن فیلمنامه برای بازیگر یک اتفاق مهم است و او باید چند روز قبل متن را در اختیار داشته باشد، دیالوگ‌ها را حفظ و بر آنها کار کند. اما متاسفانه امروزه متن ها گاهی به روز و در لحظه به بازیگران داده می شود و البته چاره ای هم جز این نیست.

مشایخی درباره سرنوشت کاراکتر نعمت بیان داشت: اگرچه نعمت تا اینجای داستان منفی در ذهن مخاطب تصویر می‌شود، اما در ادامه شاهد به اثبات رسیدن حقانیت او هستیم و مساله و کدورتی که بین او و خانواده محسن وجود دارد، کاملا روشن می‌شود. البته به دلیل این که قسمت ها رج زده شده دقیقا نمی دانم که این ماجرا تا چه زمانی ادامه پیدا می کند و بیننده درگیر فهمیدن آن خواهد بود.

وی با اشاره به این که تصویربرداری بخش مهمی از بازی او در این نقش باقیمانده است، یادآور شد: هنوز سکانس هایی از بازی من در این سریال باقی مانده است. البته ممکن است به دلیل کم شدن تعداد قسمت های سریال بخشی از نقش من به تبع آن کم شده باشد. این سکانس ها همچنین به سرنوشت کاراکتر مربوط می شود.

«همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کننده داوود هاشمی هر شب از ساعت 20 و 45 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

نویسندگی این سریال را نیز فیروزه قشقایی با مشاوره سیدمجید میرمیران و علیرضا افخمی برعهده دارد. این مجموعه همچنین خلاصه داستان زیر را دربر می گیرد:

کارگاه تولیدی خانواده محسن به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ محسن درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد و ..

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها