اظهارات عجیب متهمان برای فریب ماموران

باند سارقان موتورسیکلت گیشا متلاشی شد

سارقان کیف‌قاپ که با اموال سرقتی قمار می‌کردند با بررسی دوربین‌های مدار بسته بانک شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۴۷۹۳۱
سارقان با اموال سرقتی قمار می‌کردند

به گزارش جام‌جم، هجدهم آبان امسال زنی با مراجعه به شعبه ششم بازپرسی دادسرای مبارزه با سرقت تهران با طرح شکایتی گفت: ساعت 6 صبح امروز در حال عبور از خیابان ورزش در محله خانی‌آباد بودم که سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت کیفم را که حاوی مدارک دانشگاهی، گوشی تلفن همراه و همچنین عابربانکم بود، سرقت کردند. رمز عابربانکم داخل کیف بود و سارقان اقدام به برداشت پول از داخل آن کرده‌اند.در ادامه پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران در نخستین گام با مراجعه به شعبه برداشت پول موفق شدند تصویر یکی از سارقان را به‌دست آورند که متهم از سوی مالباخته شناسایی شد.

از سوی دیگر با ردیابی گوشی تلفن همراه شاکی، ماموران پسر جوانی را دستگیر کردند که در بازجویی‌ها گفت: گوشی تلفن را در زمان شرکت در قمار و شرط‌بندی از جوانی به نام حسن بیست و سه ساله گرفته‌ام.

با توجه به اظهارات این شخص، حسن به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه کیف‌قاپی و سرقت موتورسیکلت مورد شناسایی قرار گرفت و شاکی نیز تصویر وی را شناسایی کرد.پس از شناسایی حسن به عنوان یکی از اعضای گروه سارقان، دستگیری وی در دستور کار پایگاه پنجم آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان متوجه شدند که متهم از سوی کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی و به اتهام سرقت موتورسیکلت دستگیر شده است. بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و حسن برای ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه پنجم آگاهی قرار گرفت.حسن در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به سرقت و کیف‌قاپی از شاکی و همچنین ده‌ها فقره کیف‌قاپی دیگر در مناطق عبدل‌آباد، خانی‌آباد، شهرک شریعتی، شهرک ولیعصر و... اعتراف کرد.

در ادامه تحقیقات دیگر همدستان متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند.سارقان در ادامه اعترافاتشان عنوان کردند که از گوشی‌های تلفن همراه سرقتی جهت شرکت در قمار و انجام شرط‌بندی استفاده کرده‌اند. تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها