جام جم ورزشی: هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار در روز چهارشنبه آغاز می شود.
کد خبر: ۷۴۷۵۰۹
سپاهان به دنبال صدرنشینی قبل از تعطیلات/تقابل داماد و پدرزن

به گزارش جام جم ورزشی، نگاهی به این سه دیدار می اندازیم:

سپاهان – گسترش فولاد

شاگردان حسین فرکی در حال حاضر به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند و امیدوار هستند با پیروزی برابر گسترش فولاد حداقل رده دومی خود را در تعطیلات لیگ برتر تضمین کنند و البته بدشان نمی‌آید که با صدرنشینی به تعطیلات پنجاه روزه لیگ برتر بروند. حریف آنها گسترش فولاد است که با 16 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به راه آهن در رده سیزدهم قرار دارد و در آستانه ورود به منطقه سقوط قرار دارد.

صبا – ملوان

اولین تجربه مربی گری دو مربی در لیگ جاری را در مصاف صبا و ملوان مشاهده خواهیم کرد و البته این دیدار یک نکته جالب دیگر هم دارد و آن هم اینکه مهدی تارتار، داماد فیروز کریمی است. هم مهدی تارتار و هم فیروز کریمی این نخستین تجربه شان در لیگ برتر جاری با تیم های صبا و ملوان است و باید دید کدام یک می تواند اولین امتیازش را در تیم جدیدش دشت کند.

ملوان در یکی از بحرانی ترین سال های حضورش در لیگ برتر قرار دارد و آنها امیدوارند که کریمی این تیم را در لیگ نگه دارد. دقیقا همان کاری که او سال گذشته در ذوب آهن انجام داد. اما شرایط تیم تارتار چندان بد هم نیست و آنها اگر کمی خوش شانس باشند، اقبال خوبی هم می توانند در کسب سهمیه آسیایی پیدا کنند.

وحید علی آبادی و پیروز قربانی از صبا محرومان این دیدار هستند. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سایپا – پیکان

خودروسازان این هفته با هم دیدار می کنند. دیداری که احتمالا کم تماشاگرترین بازی هفته خواهد بود. در یک سوی میدان سایپایی قرار دارد که سیل پیشنهادات به بازیکنانش سرازیر شده و شاید این مسئله بر عدم تمرکز بازیکنانش موثر باشد و در آن سو هم پیکان قرار دارد که مرفاوی با توجه به ناکامی هفته گذشته اش به دنبال امتیاز است تا قابلیت هایش را به مدیران تیمش نشان دهد. مدیرانی که به امید کسب سهمیه آسیایی تیم بستند ولی جایگاه آنها در پایان نیم فصل به هیچ وجه امیدوار کننده نیست.

این دیدار یک نکته جالب توجه هم دارد. پیکان درحال حاضر با زدن تنها 8 گل زده در 16 بازی، یکی از ضعیف ترین خط حمله های لیگ را در اختیار دارد و سایپا با دریافت 12 گل خورده، دومین خط دفاع برتر لیگ برتر را در اختیار دارد و یکی از نکاتی که این آمارها نشان می دهد، این است که شاید مصافی برابر در این دیدار از سوی دو تیم ارائه شود و در نهایت تساوی نتیجه ای باشد که به دست می آید.

سایپا در صورت پیروزی در این دیدار می تواند با کمتر کردن فاصله اش با تیم های اول تا پنجم جدول، با امید به کسب سهمیه آسیایی به تعطیلات برود.

تنها محروم این دیدار سعید دقیقی از پیکان است. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این سه دیدار روز چهارشنبه ساعت 15 برگزار می شود.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها