فیلم جدید ده نمکی در ورزشگاه آزادی

«رسوایی2»در داربی کلید خورد

دو هفته قبل همزمان با بازی استقلال-پرسپولیس پلان هایی از فیلم جدید مسعود ده نمکی با عنوان موقت «همشهری ها» فیلمبرداری شد.
کد خبر: ۷۴۷۰۱۸
«رسوایی2»در داربی کلید خورد
بخشی از این پلان ها داخل استادیوم آزادی و بخشی از آنها در بیرون ورزشگاه فیلمبرداری شد که به حواشی این بازی اختصاص داشت. ظاهرا بخش هایی از داستان «همشهری ها» به فوتبال اختصاص دارد.

مسعود ده نمکی همچنین سکانس های هلی شات فیلمش را هم طی هفته گذشته در تهران فیلمبرداری کرده است که فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، ده نمکی را همراهی کرده است. به غیر از فیلمبرداری این سکانس ها، این فیلم جلوه های ویژه کامپیوتری دارد که ساخت آن آغاز شده است. فیلمنامه «همشهری ها» تکمیل شده و طبق برنامه ریزی انجام شده انتخاب بازیگران و عوامل بعد از جشنواره فیلم فجر انجام می شود.

قرار است اولین پلان های فیلم بهار سال 94 فیلمبرداری شود. فیلمی که قصه ای تخیلی-عرفانی دارد و در مکان و زمان مشخصی روایت نمی شود. لوکیشن های فیلم ده نمکی در تهران قرار دارد و 5 بازیگر ایفاگر نقش های اصلی آن خواهند بود. گفته می شود ده نمکی قصد دارد از 3 چهره جدید در «همشهری ها» استفاده کند. ضمن اینکه هنوز حضور هیچ کدام از بازیگران «رسوایی» در این فیلم قطعی نشده است. اگر تعدادی از بازیگران «رسوایی» در فیلم تازه این کارگردان بازی کنند‏‏ٌ، فیلم با نام «رسوایی2» جلوی دوربین می رود در غیر این صورت «همشهری ها» نام فیلم ده نمکی خواهد بود. داستان فیلم البته هیچ ارتباطی به «رسوایی» ندارد.
تمام هزینه های این فیلم توسط بخش خصوصی تامین می شود. چند سرمایه گذار برای تولید این فیلم اعلام آمادگی کرده اند که هنوز ده نمکی با هیچ کدام از آنها قرارداد امضا نکرده است.
از جمع عوامل پشت دوربین تاکنون تنها حضور فرشاد گل سفیدی در مقام فیلمبردار و مجتبی امینی در مقام مدیر تولید قطعی شده است. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها