جام جم ورزشی: داورزنی در اجلاس سالیانه هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی ایران در قهرمانی آسیا در سال 2015 را قطعی کرد.
کد خبر: ۷۴۵۴۰۰
ایران میزبان قطعی والیبال قهرمانی آسیا 2015 شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در حالی که چندی پیش در کنگره جهانی FIVB میزبانی ایران در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و نوجوانان جهان در سال 2015 – 1394 قطعی شده بود، اما به یک باره میزبانی نوجوانان جهان از ایران گرفته و به آرژانتین داده شد و همچنین بنا به دلایلی نا معلوم مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کردند که میزبانی ایران در قهرمانی آسیا در سال آینده مجدداً در اجلاس هیأت رئیسه AVC مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

از این رو محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال که از اعضای اصلی هیأت رئیسه AVC است، یکشنبه شب به منظور شرکت در جلسه سالیانه این هیأت تهران را به مقصد بانکوک تایلند ترک کرد و دیروز در مراسم بازگشایی دفتر AVC در تایلند که با حضور رئیس فدراسیون جهانی انجام شد، طی نشست های جداگانه با روسای فدراسیون‌های مختلف و دکتر آری گراسا رئیس FIVB و دکتر بن ناصر رئیس AVC موافقت مجدد آنها را برای میزبانی ایران در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا جلب کرد. صبح امروز جلسه هیأت رئیسه در مقر AVC در بانکوک تشکیل شد و در خصوص موضوع میزبانی ایران در این رقابت‌ها هم بحث و بررسی شد و در پایان جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان قطعی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا معرفی شد.

همچنین شانریت که پیش از این رئیس کمیته مسابقات AVC بود، در این جلسه به عنوان دبیر کل کنفدراسیون والیبال آسیا انتخاب و معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها