پدر هنرمند فقید مرحوم مرتضی پاشایی در نامه‌ای از رسانه ملی به دلیل پوشش تصویری و خبری مراسم آن مرحوم تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۴۵۳۲۰
قدردانی خانواده مرحوم پاشایی از رسانه ملی

ناصر پاشایی پدر مرحوم مرتضی پاشایی در این نامه با اشاره به پوشش مناسب و مطلوب مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم حضور صدا و سیما در این مراسم را موجب جاودانه ماندن یاد و خاطره فرزند هنرمند خود دانسته است.

وی با قدردانی از این همراهی به یاد ماندنی برای موفقیت هر چه بیش‌تر کارکنان صدا و سیما از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون کرده است.

مرتضی پاشایی خواننده جوان کشور 23 آبان پس از تحمل دوره‌ای بیماری دارفانی را وداع گفت. در مراسم تدفین و ختم هنرمند جوان کشورمان تعداد زیادی از علاقه‌مندانش شرکت کردند. پوشش مناسب مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت این هنرمند موجب قدردانی جامعه هنری و خانواده وی از صدا و سیما شده است. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
۰
۰
متاسفم برای این خانواده .من خانواده هایی رو میشناسم كه 5 فرزندشان شهید شدن وبی سرو صدا وبی ادعا دارند در جامعه زندگی میكنن .اون وقت این خانواده فقط به خاطر یك تسلیت نگفتن با حرمت همه بازی كردند.......بیچاره قربانیان اسید پاشی اصفهان در سایه مرگ یه خواننده پاپ معمولی فراموش شدند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها