مرضیه برومند در گفت‌وگویی با امیرحسین صدیق از علاقه‌اش به رادیو، پرفروش شدن «شهر موش‌ها» و ناراحتی‌اش به خاطر وضعیت سینمای کودک گفته است.
کد خبر: ۷۴۵۰۸۷
گفت‌وگوی «آقای پدر» با کارگردان «زی زی گولو»

مرضیه برومند در برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» در پاسخ به امیرحسین صدیق که می‌پرسد: «رادیو بهتر از تلویزیون نیست؟» می‌گوید: «من رادیو را بیشتر از تلویزیون دوست دارم.»

در ادامه صدیق از برومند می‌پرسد: «پس چرا در تلویزیون کار می‌کنید؟ چرا نمی‌آیید رادیو؟» و برومند که مهمان ویژه برنامه است، پاسخ می‌دهد: در رادیو هم اگر دعوتم کنند، می‌آیم. برنامه شما هم که شب است، فرقی نمی‌کند. خود ما در شب فیلم‌برداری داریم. در شب آرامش و سکوت هست... رانندگی هم در شب بهتر است.»

امیرحسین صدیق یا همان «آقای پدر» در این برنامه از کارگردانِ «قصه‌های تا به تا» (زی زی گولو) درباره «شهر موش‌ها» هم می‌پرسد و پاسخ می‌شنود: «مثل اینکه بعضی سینماها تک و توک نشان می‌دهند؛ البته با اینکه استقبال از «شهر موش‌ها» زیاد بود، اما طبق قانون طی 11 هفته آن را برداشتند. من یک مقدار به خاطر سینمای کودک ناراحتم، نه تنها به خاطر «شهر موش‌ها» و می‌ترسم که بخش خصوصی دیگر این کار را نکند. این حرکتی که اتفاق افتاد، دیگر تکرار نشود. بعد گله می‌کنیم چرا بچه‌هایمان اینقدر پای اینترنت و کامپیوتر می‌نشینند.»

صدیق - بازیگر سینما و تلویزیون و گوینده نقش «کرل موش» در «شهر موش‌ها» - در بخش دیگری از این گفت‌وگو، از کارگردان «شهر موش‌ها» درباره اینکه گفته می‌شود این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شده سؤال می‌کند و برومند می‌گوید: این طور که می‌گویند، بله. خیلی جای افتخار ندارد. بضاعت سینمای ایران اندک است. فیلمی که پول خودش را درنیاورده، پرفروش‌ترین فیلم می‌شود. یک خورده زیرِ سوال است دیگر و تهیه‌کنندگانش دچار مشکلات بسیار هستند.

برومند می‌گوید: «‌من همیشه شهر موش‌ها را از این نگاه دیدم که مردم با بچه‌هایشان بروند و دو ساعت خوب بگذرانند، بروند سینما و چیزی هم یاد بگیرند.» امیر حسین صدیق اشاره می‌کند که باز خورد این فیلم می‌گوید که موفق هم بوده‌اید و برومند می‌گوید: «خواهش می‌کنم. با وجود همکارانی مثل شما. شما هم جای «کرل موش» خیلی خوب حرف زدید.»

در بخش پایانی این گفت‌وگو، امیرحسین صدیق به پیام یکی از مخاطبان برنامه «اینجا شب نیست» که به تهیه‌کنندگی شایان بهلولی روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود، اشاره می‌کند که گفته است: «از اینکه خانم برومند دل بچه‌ها به‌خصوص بچه‌های یتیم را شاد می‌کنند، تشکر می‌کنیم.» (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها