سریال تنهاترین سردار به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده که به زندگی امام حسن(ع) می‌پردازد، از چهارشنبه دوازدهم آذر هر شب ساعت 23 از شبکه تماشا پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۰۲۴
«تنهاترین سردار» در راه شبکه تماشا

هم‌اکنون شبکه تماشا هر شب ساعت 23 سریال فرات را نمایش می‌دهد و بعد از آن نوبت به تنها‌ترین سردار می‌رسد. این سریال ضمن روایت زندگی امام حسن‌(ع)، به صلح با معاویه و شرایط جامعه اسلامی و شیعیان در دوره حیات و اندکی پس از رحلت ایشان نیز می‌پردازد.

از بازیگران این سریال می‌توان به ابوالفضل پور‌عرب، مهدی فخیم‌زاده، سیروس ابراهیم‌زاده، اکبر زنجان‌پور، داوود رشیدی، حسین گیل، اسماعیل محرابی، فریده صابری، افسانه بایگان، عباس امیری، فتحعلی اویسی، هادی مرزبان، عنایت شفیعی، صدرالدین حجازی، غلامرضا طباطبایی، اشاره کرد. تیتراژ پایانی سریال نیز یکی از آثار ماندگار موسیقی با صدای محمد اصفهانی و آهنگ و تنظیم مجید انتظامی ساخته شده است.

از دیگر سریال‌هایی که این شبکه برای مخاطبان خود تدارک دیده می‌توان به سریال پرستاران اشاره کرد که پخش آن از فردا ساعت 18 به تماشاگران شبکه تماشا ارائه می‌شود.

پرستاران که یک سریال استرالیایی است و تاکنون در کشورهای بسیاری دیده شده است، سال 1385 از شبکه یک به نمایش درآمد.

این سریال داستان اتفاقات یک مرکز اورژانس و تلاش‌های پرستاران و پزشکان این بخش برای حل مشکلات و درمان بیماران را به نمایش می‌گذارد.

همچنین شبکه تماشا دو قسمت از مجموعه شاید برای شما اتفاق بیفتد را برای تماشاگران این شبکه در نظر گرفته که روزهای دهم و یازدهم آذر به نمایش در می‌آید.

مجموعه شاید برای شما اتفاق بیفتد که تاکنون نزدیک به 300 قسمت از آن ساخته شده است، به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان و با همکاری تعدادی نویسنده و کارگردان و جمع زیادی از بازیگران کشورمان در شبکه تهران تولید می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها