مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه‌هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می‌شود و سلامت مردم را تهدید می‌کند اعتراض کرد.
کد خبر: ۷۴۴۹۳۱
اعتراض «مهناز افشار» به متولیان سلامت

جام جم سرا: وی در این شبکه اجتماعی نوشت: «من نه متخصص در امور بهداشت هستم و نه متخصص پارافین، اما به عنوان یک شهروند حق دارم بدانم این مشکل، این سهل‌انگاری، این بی‌انصافی از کجا می‌آد و وجدان خواب کسانی که می‌دانند و می‌فروشند و کسانی که این ظلم را انجام می‌دهند و کسانی که باید مدیریت کنند اما نمی‌کنند، کی بیدار می‌شه. این نه مرده باد و نه زنده باد است و نه راست است و نه چپ. این اتفاقا حق مسلم شهروندی‌ست که این طور ساده نادیده گرفته می‌شه.»

او همچنین در ادامه انتقادش افزود: «دوستان عزیز، من شخصا عادت به تلخ کردن فضا به دروغ و اشتباه ندارم، این موضوع راشنیدم و امتحان کردم، ممکن است به گفته بعضی از شما از پوشش خود میوه باشد که امیدوارم هم من و هم آنان که خلاف این موضوع فکر می‌کنند، اشتباه کرده باشیم. نه قرار است غم بیشتر و نا‌امیدی بیشتر توسط من در این صفحه به شما عزیزان داده شود و نه اطلاعات و شایعات الکی، فقط اطلاع رسانی از شنیده‌ها انجام می‌دهم بدون قضاوت و حکم که بی‌شک تخصص من نیست. امیدوارم اشتباه کرده باشیم و این مواد سفید از خود میوه باشد و بی‌ضرر.»

چندی است فیلمی مربوط به آلودگی به پارافین و سرطان زا بودن آنها دربرخی میوه‌ها از جمله سیب در شبکه‌های مجازی منتشر شده که موجب نگرانی مردم شده و لازم است مسئولان درباره امنیت غذایی مردم پاسخگو باشند. (سلامت نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بی پول
Germany
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۰
این كه بحثش منتفی شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۰
مهناز خانوم اولا لطفا قبل از مصرف میوه ها انها را بشویید ثانیا كی گفته پارافین سرطان زاست ؟؟ محض اطلاع بارفین مایع به عنوان داروی برطرف كننده یبوست در شیرخوار ان تجویز می گردد ایجاد سرطان هم نمی كند .... بیخودی سر هر موضوع بی ربطی جامعه را با شایعه پراكنی مصطرب نكنید ... خداوند ما را كمی عاقل كند
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
آقای محمد پس به نظر شما برای بدن لازم و ضروری هم هست!
جهت اطلاع بچه های كوچیك علاقه دارن میوه ها رو با پوست بخورن - حالا متخصص محترم بگید این چیه كه با هیچ چیز پاك نمی شه ! حالا سرطان نگیریم سكته و بسته شدن عروق و از كار افتادن كلیه و كبد و ... چی! اینها عیبی ندارن!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها