به ریاضی علاقه دارید؟ به موسیقی دوست داشتنی و آرامش بخش چطور؟ حتما از رابط گرافیکی خوش رنگ و معصومانه هم بدتان نمی‌آید... پس این بازی راست کار شماست
کد خبر: ۷۴۴۵۱۷
بازی موبایل: ریاضی را با قطرات آب تجربه کنید

جام جم کلیک: دلایل زیادی برای رجوع به بازی‌های سبک وجود دارد. بعضی گوشی‌ها از سیستم عامل قدیمی‌تر بهره می‌برند و از آن‌ها توقع نمی‌رود که بازی‌های سنگین را اجرا کنند. از سویی بعضی افراد دنبال بازی‌هایی هستند که در اوقات انتظار – مثلا سوار بر مترو یا روی صندلی اتاق انتظار مطب – خود را سرگرم کنند. از طرف دیگر گاهی همین بازی‌های ساده و سبک، سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای برای بازیکنان فراهم می‌آورند. کسانی که بازی 2084 را بازی کرده و ساعت‌ها پای آن وقت گذرانده‌اند خوب می‌دانند منظورم چیست.

بازی Co!ors Blue از همین دسته‌ی دوم است. در این بازی با یک رابط گرافیکی ساده، اما جذاب سر و کار دارید.

روی دایره‌هایی که از سوی بازی به عنوان قطرات آب معرفی می‌شوند، اعدادی نوشته شده است. با نیشگون گرفتن قطره‌ی آب و جدا کردن انگشتان (فشردن دو انگشت روی قطره و سپس کشیدن انگشت‌ها به دو طرف)، قطره‌ی آب و رقم حک شده رویش دو نیم می‌شود. البته اعداد اول را نمی‌توان به دو نیم تقسیم کرد. با به هم فشردن دو قطره هم می‌توانیم عدد موجود در دو قطره را با هم جمع کنیم. هر چه هم که در بازی پیش می‌رویم تعداد اعمال ریاضی بیشتر شده و قطراتی پدیدار می‌شوند که مثلا عمل ضرب را انجام می‌دهند.

هدف از تمام این اعمال ریاضی پر کردن خانه‌های خالی بالای تصویر است. روی هر خانه عددی رسم شده و بازیکن باید با پیاده کردن اعمال ریاضی روی قطرات آب موجود در تصویر اقدام به پر کردن آن‌ها با عدد مناسب کند. این بازی را به همه‌ی علاقمندان به بازی‌های مینی‌مالیستی توصیه می‌کنیم.

نام بازی: Co!ors Blue

سیستم‌عامل: اندروید

سازنده: Kuma the Bear

سبک: معمایی

دانلود رایگان بازی Co!ors Blue برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها