نرم‌افزار Eye Care Plus برنامه‌ای به منظور مراقبت از چشم و نظارت بر بینایی به‌صورت رایگان و جامع است.
کد خبر: ۷۴۴۰۲۹
نرم‌افزار موبایل: مراقبت از چشم‌ها با تلفن هوشمند

جام جم کلیک: آزمون چشم یکی از قسمت‌های مهم این نرم‌افزار است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تست کور‌رنگی، دقت تشخیص دید، تست دور‌بینی و نزدیک‌بینی، تست رنگ، تضاد بصری، آزمون حساسیت تضاد رنگی، تشخیص اشباع رنگی قرمز، تست آستیگمات و بسیاری دیگر را انجام دهید.

تست بینایی برای بیماران مبتلا به تار‌بینی، تاربینی در شب، افراد دچار سردرد‌های مزمن و خستگی در بینایی و بسیاری دیگر از بیماری‌ها بسیار مفید است ، به‌طوری‌که شما می‌توانید با بازدیدها و آزمون‌های خانگی مختص بزرگسالانی که در ارتباط با بینایی خود شک و تردید دارند، برای کودکان در مدارس، کودکستان‌ها، دانشگاه‌ها و یا ادارات، وضعیت بینایی این افراد را مورد بررسی قرار دهید و آن‌ها را از سلامتی خودشان آگاه سازید.

گفتنی است که برخی از بیماران احتیاج به نظارت روزانه دارند که این نرم‌افزار کمک و راهنمایی قابل توجهی به آن‌ها خواهد کرد البته تاکید می‌شود ملاقات با پزشک هرگز فراموش نشود.

این نرم‌افزار راهنمایی‌های قابل‌توجهی جهت مراقبت از چشم به شما خواهد داد که از مفید‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راهنمایی در ارتباط با تغذیه سالم و رژیم غذایی مناسب، برنامه‌های آموزشی، ورزشی و بسیاری دیگر که به شما کمک خواهد کرد ساختار چشم خود را بیشتر بشناسید و و از آن بیشتر مراقبت نمایید.

توجه داشته باشید که این نرم‌افزار جایگزینی کامل جهت راهنمایی و برطرف کردن مشکلات مربوط به چشم شما نیست و مسئولیتی در این قبال به عهده هیچ کس نیست. لذا به شما توصیه می‌شود حتما در صورت هر گونه علائم در ارتباط با بینایی به پزشک نیز مراجعه کنید.

قابل‌‌ذکر است با وجود محدودیت‌های زیادی که تست بینایی در گوشی یا تبلت دارد (به خصوص وضوح و اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش) Eye Care Plus موفق شده نرم‌افزار مناسبی بسازد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Eye Care Plus برای اندروید 4.0 و بالاتر

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
همیشه لینكهای شما مشكل دارد لطفا قبل از ارسال حتما چك كنید لینك درست این نرم افزار را هم برای ما قرار دهید
سحر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۰
۰
سلام خسته نباشید من یه ارائه پزشكی دارم و با نرم افزار شما آشنا شدم ولی اطلاعاتی كه برای پاورم میخوام ندارم میخواستم بدونم پی دی اف یا پاور آموزشی یا معرفی این نرم افزار وجود داره یا خیر ممنون میشم اگر هست برام ایمیل كنین
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها