جام جم ورزشی: سال 2014 میلادی رو به اتمام است و برترین های ورزش در نظرسنجی ها و ارزیابی های مختلف در حال مشخص شدن هستند.
کد خبر: ۷۴۳۷۲۱
چه کسی مشهورترین ورزشکار سال 2014 است؟+عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، یکی از ارزیابی ها، انتخاب مشهورترین ورزشکار جهان در سال 2014 میلادی است. فکر می کنید در سالی که گذشت چه کسی مشهورترین ورزشکار جهان بود؟ کریستیانو رونالدو که توپ طلای 2014 را به خانه برد؟ "فلوید می ودر" بوکسور آمریکایی که پردرآمد ورزشکار هم هست؟ لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا؟ ستاره های دنیای تنیس یعنی روجر فدرر و رافائل نادال؟ بسکتبالیست های برتر دنیا یعنی لبرون جیمز و کوبی برایانت؟ خیر، هیچ کدام از آنها از لحاظ شهرت در سال 2014 در صدر قرار نداشتند. کسی که عنوان مشهورترین ورزشکار سال 2014 را در اختیار گرفت کسی نیست جز میشائیل شوماخر راننده افسانه ای و آلمانی فرمول یک. این ورزشکار اواخر سال گذشته میلادی در کوه های آلپ فرانسه هنگام اسکی سرش به صخره ای برخورد کرد و به کمایی طولانی مدت فرو رفت. بسیاری از پزشکان از او قطع امید کردند این در حالی است که عده ای دیگر از پزشکان امیدهای زیادی برای او قائل بودند هر چند اعتراف کردند که حتی اگر از کما خارج شود باز هم شوماخر سابق نخواهد بود. این راننده آلمانی چندی پیش از کما خارج شد، او اکنون به محیط پیرامونش واکنش های محدودی نشان می دهد و اطرافیانش را به خوبی می شناسد. او آرام آرام به سوی بهبودی کامل پیش می رود هر چند هنوز هم شرایط خوبی ندارد.

این راننده آلمانی در سال های اخیر همواره در زمره موفق ترین و البته پردرآمدترین ورزشکاران سال قرار داشت اما متاسفانه نزدیک به یک سال است که زندگی ای نباتی دارد.

او اخیرا در یک ارزیابی به عنوان مشهورترین ورزشکار سال 2014 شناخته شده است و دلیل آن چیزی نیست جز توجه بیش از اندازه رسانه ها به وضعیت او و شهرتی که از قبل داشت.

شوماخر بالاخره برمی خیزد؟ باید باز هم منتظر بهبودی کامل این اسطوره اتومبیل رانی بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها