بیانیه باشگاه صبا در خصوص جدایی سرمربی این تیم

رفتار مرفاوی خلاف عرف و اخلاق بود

جام جم ورزشی: باشگاه صبا نسبت به جدایی یک طرفه سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بیانیه‌ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۷۴۳۳۴۷
رفتار مرفاوی خلاف عرف و اخلاق بود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه صبا، باعنایت به وصول نامه‌ای از سوی عبدالصمد مرفاوی سرمربی و ساکت الهامی مربی تیم صبای قم و درخواست فسخ قرارداد یک‌طرفه از سوی نامبردگان، به دلیل عدم ایفای تعهدات این مربیان نسبت به باشگاه صبا، از سوی مدیرعامل باشگاه توضیحاتی به رسانه‌ها ارائه می‌شود.

عبدالصمد مرفاوی تا روز 5 آذر ماه بر سر تمرینات تیم حاضر شده، با تیم تمرین کرده و باشگاه نیز تمایلی به جدایی وی تا آن زمان نداشته، ضمن اینکه مرفاوی در این خصوص هیچ‌گونه مذاکره‌ای با باشگاه نداشته و مدیریت باشگاه قبل از نامه فسخ قرارداد وی، صرفاً از طریق رسانه‌ها و جراید در جریان این موضوع قرار گرفته است.

با وجود اینکه زحمات و تلاش‌های آنها و کسب نتایج قابل قبول تیم صبا تا نیم‌فصل لیگ چهاردهم، مسیر بهتری برای جدایی وجود داشت، لذا اقدام آنان خلاف عرف و اخلاق، غیرمسئولانه و با استناد به آئین نامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشور خلاف مقررات است.

از این‌رو این حق بر باشگاه صبای قم محفوظ است که مطابق مقررات با این موضوع رفتار کند و طبیعتاً این بحث را با هیأت مدیره در جریان خواهد گذاشت تا تصمیم مقتضی را دراین خصوص اتخاذ کند.

فردی که با باشگاهی قرارداد دارد قبل از فسخ یا اتمام قرارداد حق مذاکره با هیچ باشگاهی ندارد، لیکن عبدالصمد مرفاوی متاسفانه قبل از اینکه باشگاه صبا را در جریان این امر قرار بدهد با تیم پیکان مذاکره و توافق کرده است که این مغایر با شئون حاکم بر فوتبال و مقررات آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها