اختصاصی جام جم آنلاین

راکویل ، بابا نوئل 4 ماهه + عکس

شهر استراسبورگ فرانسه از روز جمعه 28 نوامبر ( 7 آذر) بازار نوئل ( کریسمس) و سال نو میلادی خود را که یکی از قدیمی ترین و مشهورترین بازارهای سال نو اروپا است، می گشاید.
کد خبر: ۷۴۲۹۹۶
بازار تماشایی کریسمس و سال نو در استراسبورگ + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس پرس، بازار « استراسبورگ ، پایتخت نوئل » به زبان فرانسه یا « کریستکیندلسماریک» به زبان آلمانی از 28 نوامبر تا 31 دسامبر (10 دی) دائر خواهد بود. به گفته برگزارکنندگان ، امسال بیش از 2 میلیون بازدیدکننده به این بازار مراجعه خواهند کرد.

بازار نوئل و سال نو استراسبورگ از سال 1570 میلادی تاکنون هر سال در این شهر که در آلزاس در غرب فرانسه و در مرز با آلمان واقع شده، برگزار می شود. بیش از 300 کلبه چوبی انواع صنایع دستی و مواد غذایی محلی را در این بازار عرضه می کنند.

کلبه ها در کنار هم ردیف قرار گرفته و کیلومترها چراغانی به آنها جلوه خاصی می بخشند. برای این گزارش تصویری 10 عکس از بازار نوئل (کریسمس) و سال نو شهر استراسبورگ در سال گذشته را انتخاب کرده ایم.

گزارش : بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شیرین
United States
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
چقدر زیبا ممنونم آقای افتخاری گزارش جالبی بود. كریسمس مبارك.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
دیدن این تصاویر ناخودآگاه باعث شادی بیننده می شود حتی اگر متعلق به مردمی از كشورهای دیگر ،با سنتی متفاوت و از ادیان الهی دیگر باشد. از شما متشكرم.
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
در این زمانه كه همه عكس ها و گزارش ها حاكی از قتل و كشتار هستند مشاهده اینگونه گزارش ها تا اندازه ای انسان را از واقیت های تلخ دنیای امروز دور می كند. از آقای افتخاری می خواهم كه به دادن این قبیل گزارش ها ادامه دهند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
بهرام جان دستت درد نكند. مانند هر سال گزارش های تصویری ات را در مورد برگزاری این جشن آغاز كردی. در مورد نوروز و اعیاد مذهبی هم همیشه همین روال را داشتی. گزارشت قشنگ بود امیدوارم كه مثل همیشه ادامه بدهی.

نیازمندی ها