کلاهبرداری از زنان جویای کار

متهم فراری را شناسایی کنید + عکس

دو مرد که در جریان سرقت ناکام از خانه‌ای و فرار از دست پلیس، ماموری را زیر گرفته و متواری شده‌اند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۷۴۲۷۶۷
پلیس در تعقیب دزدانی که ماموری را زیر گرفتند

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران اداره آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران هنگام گشتزنی در محوطه فرودگاه به خودروی پرشیا که کنار خیابان بدون سرنشین پارک شده بود، ظنین شدند.

ماموران زمانی که به جستجو در اطراف پرداختند تا شاید مالک آن را پیدا کنند، متوجه شدند شماره پلاک این خودرو در سیستم پلیس به ثبت رسیده و از ماموران خواسته شده به محض رویت خودروی مورد نظر را متوقف کنند.

ماموران با اطلاع از موضوع، خودروی رها شده در خیابان را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند و محل را زیر نظر گرفتند تا شاید ردی از سرنشینان خودرو پیدا و آنها را دستگیر کنند که موفق به شناسایی آنها نشدند.

با اطلاع موضوع توقیف خودرو به پلیس بوشهر معلوم شد دو سرنشین خودروی پرشیا دو ماه پیش قصد ورود به خانه‌ای در یکی از محله‌های این شهر را داشته‌اند که در اجرای نقشه‌شان ناکام مانده و در حین فرار یکی از ماموران کلانتری 11 باغ زهرای این شهر سارقان را تعقیب می‌کند تا دستگیرشان کند، اما متهمان بدون توجه به اخطارهای مامور جوان به فرار ادامه می‌دهند.

مامور جوان سعی می‌کند راه خودروی سارقان را سد کند، اما متهمان با سرعت بالایشان چند بار با موتور مامور جوان برخورد می‌کنند؛ سرانجام وقتی متوجه می‌شوند مامور پلیس دست از تعقیب و گریز برنمی‌دارد، او را زیر می‌گیرند و فرار می‌کنند که با حضور دیگر ماموران در محل حادثه، مامور زخمی به بیمارستان منتقل شده و با تلاش پزشکان از مرگ نجات پیدا می‌کند.

با فرار سارقان، ماموران فرودگاه مهرآباد در ادامه تحقیقاتشان، اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، مرد تعمیرکاری این خودرو را خریده و قصد فروش آن را دارد. با به دست آمدن هویت مرد تعمیرکار، وی به پلیس آگاهی فراخوانده و در بازجویی‌های پلیسی گفت: قرار بود خودرو را به دو مرد بفروشم، اما آنها ادعا کردند برایشان مشکلی پیش آمده و نمی‌توانند پول خودرو را بپردازند. بنابراین از من خواستند تا زمان تهیه پول مورد نظر خودرو را چند ماهی به آنها امانت دهم و در این مدت کرایه خودرو را می‌پردازند که قبول کردم.

وی اضافه کرد: از این که آن دو مرد تحت تعقیب پلیس بوده و ماموری را مصدوم کرده باشند، بی‌اطلاع بودم. آنها پس از چند ماه با من تماس گرفتند و خبر دادند پولی به دست نیاورده‌اند و می‌خواهند خودرو را باز پس دهند. از من خواستند تا به یکی از محله‌های تهران بیایم و خودرو را همراه کرایه این چند ماه خودرو تحویل بگیرم. براساس خواسته‌شان عمل کردم و به محل مورد نظر رفتم، اما در محل حاضر نشدند و دیگر خبری از آنها نشد تا این‌که از طریق پلیس متوجه شدم، خودرویم توقیف شده است.

با ثبت اظهارات مرد تعمیرکار، تحقیق برای یافتن دو سارق فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها