تیم‌ها بیشتر به دنبال کار دفاعی هستند تا تهاجمی

مظلومی: غلامحسین به حقش نرسید

جام جم ورزشی: سرمربی سابق آبی‌پوشان گفت:‌غلامحسین مظلومی به حقش در فوتبال نرسید و خیلی راحت از بین ما رفت.
کد خبر: ۷۴۲۴۱۵
مظلومی: غلامحسین به حقش نرسید

پرویز مظلومی در مراسم ختم برادرش غلامحسین اظهار داشت:‌ مردم ایران قدرشناس هستند و واقعا برای غلامحسین سنگ‌تمام گذاشتند. او هم آدم بی‌ادعایی بود. سالم و ساده زندگی کرد و مظلوم از بین ما رفت. او به حقش در فوتبال نرسید. سال‌ها در فوتبال زحمت کشید و به عنوان آقای گلی رسیده بود و در تیم ملی هم تلاش زیادی کرد. به هر صورت خیلی راحت او را از دست دادیم.

وی در مورد نیم‌فصل لیگ تصریح کرد: به نظرم اینکه چند تیم در کورس قهرمانی هستند نشان می دهد بازی‌ها نزدیک به هم برگزار می‌شود. هیچ تیمی از قبل برنده نیست اما کیفیت بازی‌ها بالا نیست و گل‌های کمی رد و بدل شده است. بیشتر تیم‌ها به دنبال کار دفاعی هستند تا تهاجمی. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شود.

وی در مورد اینکه چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت:‌ معتقدم استقلال با وجود اینکه در دربی شکست خورد اما هنوز شانس اول قهرمانی است.

مظلومی در مورد شرایط تیم‌هایی که وضعیت‌شان خوب نیست، تصریح کرد:‌تیم‌های پایین جدول هم رقابت نزدیکی با هم دارند. هم‌اکنون نمی‌توان گفت چه تیمی وضعیتش خوب و یا بد است.صحبت کردن در مورد تیم‌های سقوط کننده و قهرمان سخت شده است. امیدوارم بازی‌ها منظم و با کیفیت بالا برگزار شود.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها