بوستان ملت یا پارک ملت، این روز‌ها نمایی دیدنی یافته: برگهای پاییزی، پیاده راه‌ها و فراز و فرودش را نقش و رنگی دیگرگونه زده و تصویری شاعرانه‌تر از همیشه به آن بخشیده است.
کد خبر: ۷۴۲۳۱۷
طبیعت پاییزی: پارک ملت تهران [مجموعه عکس]

جام جم سرا: این بوستان در تهران، از شرق به خیابان ولیعصر، از جنوب به بزرگراه نیایش، از غرب به مجموعه ورزشی انقلاب و از شمال به ساختمان مرکزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران محدود می‌شود.


شاید جالب باشد که بدانید بر پایهٔ یکی از نظرسنجی‌های انجام‌گرفته از سوی زیرمجموعه‌های شهرداری تهران، این بوستان اولین بوستانی است که شهروندان تهرانی به عنوان محلی تفریحی برای گردش و سیاحت به میهمانی غیر تهرانی معرفی می‌کنند.

(عکس: فؤاد اشتری/تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
م.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
۰
۰
زندگی و لذت و تفریح برای مرفه های بی درد هست.
بد نیست یه سری تصاویر از پاركهای جنوب شهر هم بذارید. آیا 1 هزارم اونچه كه به پاركهای بالای شهر رسیدگی میشه به پاركهای جنوب شهر هم رسیدگی میشه؟ اصلا میشه اسم اونا رو پارك گذاشت؟ یا یه مشت خرابه كه 4تا درخت توش سبز شده و پاتوق افراد معتاد هست كه مردم جرأت ندارند حتی برا چند دقیقه بچه هاشون رو ببرند برای تفریح؟
بله درسته انسانهای فرهیخته و بافرهنگ و متمول در این پاركها رفت و آمد میكنند ولی پاركهای جنوب شهر یه سری آدم بدبخت و كارگر و فقیر بیچاره. اصلا بچه های جنوب شهر چه حق زندگی دارن كه بخوان پارك داشته باشند؟! بچه های بالاشهری فقط انسانند و حق لذت و تفریح دارند.
حمید كلباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
۰
۰
اگر ملت ما چند چیز با ارزش داشته باشد ، یكی از آنها پارك ملت است!
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
۰
۰
عكسهای زیبایی بود! به خصوص اون جارو كه افتاده اون طرف.
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
م.م دقیقا همینه بقیه باید بمیرن

نیازمندی ها