در برنامه دیشب «هفت» عنوان شد؛

مجید مظفری: سینمای ملی ما نابود شده است

«صیاد دل‌ها» با حمایت ارتش تولید می‌شود

بازی مجید مظفری در نقش «صیاد شیرازی»

تهیه کننده سریال «صیاد دل‌ها» از نگارش فیلمنامه ای درباره شهید صیاد شیرازی در سه فاز و در 26 قسمت که کارگردانی آن را مجید مظفری بر عهده دارد، سخن گفت.
کد خبر: ۷۴۰۳۳۰
بازی مجید مظفری در نقش «صیاد شیرازی»

علیرضا مهرام با اشاره به سریالی درباره شهید صیاد شیرازی که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، گفت: سریال «صیاد دل‌ها» قرار است با حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران زندگینامه شهید صیاد شیرازی را در سه فاز به تولید برسد.

وی ادامه داد: کارگردانی این سریال را مجید مظفری بر عهده دارد و قرار است زندگینامه شهید صیاد شیرازی از بدو تولد تا دوران دفاع مقدس و زمان ترور در 26 قسمت توسط خود من و فاطمه اباحمزه به نگارش درآید.

/Media/Image/1393/06/20/635460440351904166.jpg

تهیه کننده سریال «صیاد دل‌ها» درباره فیلمنامه این اثر توضیح داد: طرح اولیه نوشته شده است و اثر پس از تصویب در مرحله نگارش فیلمنامه قرار خواهد گرفت و احتمالا ابتدای سال 94 به تولید برسد.

وی درباره بازیگر نقش شهید صیاد شیرازی نیز بیان کرد: از آنجایی که مجید مظفری به طرح آگاهی کامل دارد قرار است نقش شهید صیاد شیرازی را در فاز سوم کار خودش ایفا کند.

تهیه کننده برنامه های تلویزیونی با اشاره به اینکه سریال هم اکنون در مرحله تحقیق و نگارش قرار دارد بیان کرد: ما در بحث روال داستانی از ارتش مشاوره های نظامی خواهیم گرفت و همچنین در صحبت هایی که با مجید مظفری داشتیم قرار بود نشستی هم با خانواده شهید صیاد شیرازی داشته باشیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع به این طرح بپردازیم.

به گفته وی، سید علیرضا جلال زاده مشاور این پروژه و سعید وطن دوست مجری طرح بوده اند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها