قتل دوست قدیمی به خاطر پول مواد مخدر

«مهدی سیاه» دستگیر شد

با تلاش ماموران انتظامی کرج سارق سابقه دار منطقه «ولدآباد» و «جعفرآباد» معروف به «گربه» شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۰۱۴۶
گربه سارق دستگیر شد

سرهنگ سید حسین سید حقیقی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی شکایت‌های متعدد اهالی منطقه ولدآباد و جعفرآباد کرج مبنی بر سلب آسایش و امنیت اهالی از سوی یک نفر سارق سابقه دار معروف به «گربه» پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۴۴ ولد آباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در حال بررسی موضوع بودند که از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وجود یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که متعلق به سارق مورد نظر بود با خبر شدند.

سرهنگ سید حقیقی گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس محل سکونت متهم را در یکی از محله‌های جعفرآباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل وی شده که متهم به محض مشاهده و حضور ماموران با استفاده از یک قبضه چاقو با پریدن از روی دیوار حیاط خانه خود را به خیابان رسانده و اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: ماموران پس از دقایقی تعقیب و گریز راه فرار متهم را سد می‌کنند که سارق در این لحظه شروع به قدرت نمایی کرده و با وارد کردن ضربات متعدد چاقو و آسیب رساندن به خود، به سمت ماموران حمله ور می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با توجه به تحرکات خطرناک متهم، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و در ‌‌نهایت خلع سلاح متهم کرده و پس از دستگیری سارق در بازرسی از مخفیگاه وی چندین دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه کشف می‌شود.

سرهنگ سید حقیقی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها