کامبیز دیرباز گزینه اول و آخر نقش میکائیل بود

دلیل ساخته نشدن «پایتخت ۴» به روایت سیروس مقدم

کارگردان سریال در حال ساخت «میکائیل» گفت:‌ پلیس قصه ما تا حدودی با قصه‌های پلیسی دیگر فرق می‌کند، اگر او به قانون استناد می‌کند از زاویه دید خود این کار را انجام می‌دهد و به عبارتی قلدر است.
کد خبر: ۷۴۰۱۱۲
دلیل ساخته نشدن «پایتخت ۴» به روایت سیروس مقدم

سیروس مقدم در مورد آخرین ساخته اش که یک ملودرام پلیسی اکشن به نام «میکائیل» است گفت: قصه میکائیل حدود دو سال پیش از سمت ناجی هنر به ما پیشنهاد شد که محور اصلی آن بحث امنیت روانی و امنیت اجتماعی برای مردم جامعه است. همانطور که می دانید در این اواخر مشابه این موضوع و در حقیقت ما به ازای بیرونی اش را بارها در جامعه مان دیده ایم که اشرار و اراذل باعث ایجاد نا امنی در کشور می شوند.

وی در مورد اینکه آیا موضوع اسیدپاشی که بحث داغ روزهای گذشته بود هم جایی در این اثر دارد، گفت: قصه این سریال خیلی قبل تر از زمانی که این موضوع شدت گرفت توسط سعید نعمت اله نوشته شده بود.

او درمورد انتخاب کامبیز دیرباز برای نقش میکائیل بیان داشت: کامبیز دیرباز اولین و آخرین و تنها گزینه ما برای انتخاب نقش میکائیل بود. پلیس قصه ما تا حدودی با قصه های پلیسی دیگر فرق می کند، اگر به قانون استناد می کند از زاویه دید خود این کار را انجام می دهد و به عبارتی قلدر است و به همین دلیل به این منطقه منتقل می شود و با در نظر گرفتن خصایصی که از دیرباز سراغ داشتیم او را برای این نقش برگزیدیم.

مقدم در مورد تصویربرداری این سریال در جزیره قشم ادامه داد: تجربه ای که در سریال های خارجی به شدت اتفاق می‌افتد و ما در سریال هایمان کمتر آنرا می بینیم همین است که خودمان را به یک جغرافیای خاص محدود کردیم. لزومی ندارد تمام لوکیشن های قصه ای که در تهران اتفاق می افتد، واقعا در همین شهر باشد. ما هم در میکائیل همین کار را انجام دادیم و زیباترین مکان های چند شهر را با توجه به اینکه نگذاشتیم یک دستی آن از بین رود، در کنار یکدیگر چیده ایم و شهری فرضی را با نام شصت کیلومتر در این قصه قرار دادیم.

کارگردان سه گانه «پایتخت» درباره ساخت فصل های بعدی این سریال گفت: فعلا «پایتخت 4» از دستور کار تلویزیون خارج شد، اما شاید برای سال آینده از ما بخواهند تا سری چهارم آن را بسازیم. تا الان هم خود مسئولان هیچ دلیلی را به ما ارائه ندادند اما من فکر می کنم به دلیل ایجاد موجی که این سریال ایجاد کرد و با توجه به علاقه شدید بسیاری از مردم مازندران به این اثر ،عده ای از نمایندگان محترم مجلس در مقابل این کار قرار گرفتند. تلویزیون هم ترجیح داد تا این چند ماه آخر تنشی را دنبال نکند. از طرفی هم به این دلیل که اکثر بازیگران اصلی پایتخت الان در حال بازی در سریال های دیگری هستند در اصل جمع کردن آنها برای ساخت این مجموعه کار دشواری است.

وی در پایان در مورد سریال «علی البدل» نیز گفت: ساخت این سریال هم فعلا در حد حرف است و هیچ چیز هنوز قطعی نشده است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها