فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون گفت: مردم با حضور پر شور و خاطره انگیز خود در مراسم وداع با پیکر مرحوم مرتضی پاشایی نشان دادند که هنرمندان در ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۷۳۹۶۹۶
فرزاد حسنی: تلویزیون خاطره «مرتضی پاشایی» را جاودانه کرد

«فرزاد حسنی» ضمن تسلیت و ادای احترام به خانواده مرحوم پاشایی و جامعه هنری کشور گفت: رسانه ملی یاد و خاطره مرتضی پاشایی را زنده نگه داشت.

وی تلاش شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی را در انعکاس اخبار مربوط به دوره بیماری، هنگام درگذشت و مراسم تشییع پیکر مرحوم پاشایی را ستود و گفت: مردم با حضور پر شور و خاطره انگیز خود در مراسم وداع با پیکر مرحوم مرتضی پاشایی نشان دادند که هنرمندان در ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند .

وی با یادآوری این مطلب که مرحوم مرتضی پاشایی با وجود بیماری سخت در ویژه برنامه های سال تحویل امسال حضور یافت و برای دیگر برنامه‌های مناسبی تلاش کرد افزود: مرتضی با تلاش‌هایش نشان داد که یک سرباز رسانه ملی است.

فرزاد حسنی ضمن قدردانی از شبکه های رادیویی و تلویزیونی گفت: رسانه ملی وظایف خود را نسبت به این هنرمند جوان کشورمان به نحوی ایفا کرد و پوشش بهنگام خبری از مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضی پاشایی در واقع یاد و خاطره این هنرمند محجوب مردم را در اذهان جاودانه کرد.

وی به ویژه برنامه‌هایی که از شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی درباره مرحوم مرتضی پاشایی پخش شد اشاره کرد و گفت: با آثاری که مرحوم مرتضی پاشایی برای برنامه‌های مختلف صداوسیما اجرا کرد نشان داد که از جنس رسانه ملی است و بایستی تلویزیون هم این گونه از این هنرمند مردمی قدردانی می‌کرد. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها