تکنسین‌های اورژانس برای نوزاد پیرانشهری نام انتخاب کردند

تولد «فاطمه» در آمبولانس اورژانس

تکنسین‌ها برای نوزاد پیرانشهری که در آمبولانس فوریتهای پزشکی ۱۱۵ متولد شده بود، با اجازه والدینش، «فاطمه» را به عنوان نام او انتخاب کردند.
کد خبر: ۷۳۸۹۲۲
تولد «فاطمه» در آمبولانس اورژانس

جام جم سرا به نقل از ایرنا: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: این نوزاد دختر که دومین فرزند خانواده‌ای در روستای سخت گذر «میشه ده» در ۴۵ کیلومتری شهر است، هنگام انتقال مادر به بیمارستان، درون آمبولانس متولد شد.
کامل شکریازی افزود: پس از شروع درد زایمان این مادر، بهورز شاغل در خانه بهداشت روستا با تماس تلفنی وضعیت را برای همکاران فوریت‌های پزشکی ۱۱۵پیرانشهر تشریح کرد و دو نفر تکنسین با یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. تکنسین‌ها پس از حمل مادر باردار اقدامات اولیه شامل برقراری راه وریدی، سرم تراپی و حمایت تنفسی را انجام دادند ولی به دلیل طولانی بودن مسافت، نوزاد در میانه راه و پیش از رسیدن به بیمارستان متولد شد.

بخش نوزادان بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر وضعیت عمومی این مادر و نوزاد دختر را خوب اعلام کرده است.

به گفته مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر، والدین این نوزاد به پاس تلاش‌های کارکنان مرکز فوریت‌های ۱۱۵، انتخاب نام فرزند خود را به آن‌ها واگذار کردند و همکاران این مرکز با ابراز خوشنودی از بهبودی و سلامت مادر و دختر، «فاطمه» را به عنوان نام وی پیشنهاد دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها