ناگفته‌هایی از زبان دو خواهر

چرا برادر «آمنه بهرامی» خودکشی کرد؟ [+عکس]

«بابک قربانی» کشتی گیرمحکوم به اعدام در زندانی در شهرستان کرمانشاه خودکشی کرد.
کد خبر: ۷۳۸۹۰۵
کشتی گیر محکوم به اعدام  کرمانشاهی خودکشی کرد

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: قربانی با مصرف بیش از حد قرص‌های مسموم کننده خودکشی کرده است.

بابک قربانی کشتی‌گیر کرمانشاهی که سابقه عضویت در تیم ملی را داشت و به اتهام قتل در زندان کرمانشاه به‌سر می برد، خودکشی کرد.

مجتبی ملکی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با تایید این خبر اظهار کرد: بابک قربانی، قهرمان کشتی فرنگی ایران صبح امروز (یکشنبه) - 25 آبان ماه - در زندان مرکزی کرمانشاه دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

وی افزود: گویا قربانی چند روز پیش با یکی از دوستانش در زندان کرمانشاه قرار می‌گذارد که با هم خودکشی کرده و به زندگی‌شان پایان دهند که دوستش دو روز پیش در زندان خودکشی کرد و وی نیز صبح امروز اقدام به خودکشی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: قربانی با مصرف بیش از حد قرص‌های مسموم کننده خودکشی کرده است.

ملکی یادآور شد: ظاهرا این کشتی‌گیر کرمانشاهی شب گذشته به هم سلولی های خود می گوید که صبح فردا من را برای آمارگیری بیدار نکنید.

بر اساس این گزارش، بابک قربانی تیرماه سال 91 به همراه برادرش محمد قربانی برای شکار به ارتفاعات کرمانشاه می‌رود که در مسیر بازگشت در سراب نجوبران به شنا کردن مشغول می‌شوند، اما ممانعت برخی افراد محلی، منجر به درگیری لفظی و فیزیکی بین آنها شده و در نهایت بابک قربانی با تفنگ شکاری خود فرد ممانعت کننده را به قتل می رساند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
۰
۰
آدم ها چه بیخود وسرهیچ آدم می كشند و بعد سر همان هیچ زندگی خودشان را از دست می دهند0 حالا این كار ... از یه ورزشكار آن هم كشتی چقدر ... است! ای كاش اول مرام كشتی را یاد می گرفت بعد فنون كشتی را. تا به یه پایان تلخ این چنینی گرفتار نمی شد.
مهرداد پ
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
۰
۰
خیلی با مرام بود بنظرم ك از حرفه كشتی برای درگیری استفاده نكرده خدا بیامرزه ش
ب نظر متاسفم برای اینكه بخشیده نشده این ورزشكار خودش رو تو بن بست دیده، خودكشی كرده روحش شاد

نیازمندی ها