غواصان در جست‌و‌جوی جسد غرق شده بانوی قایقران

مرداب انزلی «شادی» را بلعید [مجموعه‌عکس]

راننده لکسوز روانه زندان شد

مرگ تلخ جوان ایرانی و عروس آلمانی [+عکس]

عامل تصادفی مرگبار که در آن تازه عروس و دامادی به کام مرگ تلخ فرورفته‌اند، روانه زندان شد. در این حادثه، قهرمان و داور بین‌المللی واترپلوی ایران و همسر آلمانی‌اش سوار بر خودروی اسپورتیج بودند که با جنون سرعت راننده لکسوز کشته شدند.
کد خبر: ۷۳۳۹۲۹
مرگ تلخ جوان ایرانی و عروس آلمانی [+عکس]

جام جم سرا به نقل از ایران: 30 دقیقه بامداد 7 آبان‌ماه سال جاری داور بین‌المللی واترپلو ایران سوار بر خودروی اسپورتیج سیاه رنگش همراه نامزد آلمانی‌اش از خانه پدری در سهروردی خارج شد تا «یاسمین» را به خانه‌اش در بلوار آفریقا – جردن – برساند. «ایمان ولی‌زاده» به خاطر سفرهای کاری‌اش که به آلمان داشت با «یاسمین» آشنا شد و پس از مسلمان شدن دختر آلمانی قرار شد با هم ازدواج کنند.

چهار ماه پیش قهرمان ایرانی و دختر آلمانی به عقد هم درآمدند و قرار گذاشتند بعد از ماه محرم و صفر مراسم جشن عروسی‌شان را برگزار کنند. «ایمان» و «یاسمین» شب حادثه در بزرگراه چمران با سرعت 80 کیلومتر در حرکت بودند تا اینکه زیر پل یادگار رسیدند غافل از اینکه راننده خودروی لکسوز با سرعت 200 کیلومتر زیر پل کنترل خودرواش را از دست داد و با سرعت زیاد به خودروی زوج جوان برخورد کرد. این تصادف اسپورتیج سیاه رنگ را به دیوارهای سیمانی زیر پل کوبید و در پی آن، زوج جوان در خودرویشان زندانی شدند.


تیم‌های امدادی در محل حاضر شدند و آتش‌نشانان قسمت‌هایی از اتاق اسپورتیج را برش دادند و پیکرهای بی‌جان تازه عروس و داماد را از خودروی درهم‌پیچیده شده بیرون کشیدند اما تکنیسین‌های اورژانس در همان بررسی‌های ابتدایی مرگ ایمان و عروس آلمانی‌اش را تأیید کردند.
مأموران با حضور در محل حادثه، راننده لکسوز را که پسر جوانی بود دستگیر و صبح دو روز پیش (پنجشنبه) وی را با دستور بازپرس پرونده روانه زندان کردند.
«رضا» پسردایی «ایمان» گفت: «پسر عمه‌ام قهرمان واترپلو و داور بین‌المللی بود، آنها قرار بود بزودی مراسم عروسی‌شان را جشن بگیرند که متأسفانه قربانی این حادثه شدند، هنوز باور نداریم چنین اتفاقی افتاده باشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
كسی نیست به این ادم بگوید اخه توی شهر جای 200 تا سرعت رفتنه!
فیروزه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
به نظر من این افراد باید به بدترین شكل مجازات شوند. زندگی 2جوان رو نابود كرد. تازه اونم چه جوونی ؟ كسی كه برای كشورش افتخاری بوده! متاسفم كه یه سری آدم تازه به پول رسیده فكر میكنن با داشتن یه ماشین لوكس میتونن هر مدلی دلشون خواست رانندگی كنن.
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
وحشتاناكه . امان از این سرعت
نیكو
United States
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
بنظرم باید با اینجور راننده ها برخورد جدی بشه و اشد مجازات براشون در نظر گرفته بشه حیف اون دو جوون
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
با نظر فیروزه موافقم . از این افراد تازه به دوران رسیده كم نداریم و جالبه كه پولدار بودن رو تو لكسوس خریدن و ویراژ دادن تو خیابون می دونند. امیدوارم جوری مجازات شه كه درس عبرتی واسه بقیه شه.
ا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
بابا اون راننده بدبخت لكسوسم چوان بود غافل از این كه خطاهای دوران جوانی میتونه یه عمر ادم اسیر كنه اسیر وجدان كه مهم تر از همه اسارت ها ست
راننده تاكسی
Netherlands
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۱
۰
بعد برخی می گویند جاده ها , خیابانها مشكل دارند , هیچ كجای دنیا توی شهر با ٢٠٠ كیلومتر رانندگی نمی كنند
٢٠٠ كیلومتر فقط خوراك پیست اتومبیلرانی است , پدر و مادر ها مواظب باشند به جوانهای كم سن و سال ماشین ندهند جوان ١٨ تا ٢٣ سال كله اش گرم است و عشق سرعت دارد كه اینگونه اتفاقات ناگوار را بوجود می آورند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰
خیلی ناراحت شدم سرمایه ای بزرگ بود خدارحمتش كند
ایرانی
Denmark
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰
امر به معروف و نهی از منكر تنها شامل حجاب نیست. از هر منكری باید جلوگیری شود، سرعت غیر مجاز در شهر، ثروت باد آورده هم از منكرات است كه نتیجه اش هم این رفتارهای نابهنجار است و صدها منكر دیگر كه در جامعه رواج دارد.
من نمی دونم چرا كسی رانندگان متخلف ایران را امر بمعروف و نهی از منكر نمی كند.
محمد كریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰
بنده دوست نزدیك مرحوم هستم
واقعا تاسف میخورم كه چرا هیچ قانونی برای جلوگیری از اتفاق اینجور حادثه ها نیست.
به نظر شما آیا این عدالت هست كه كسی كه 300 درصد توی خونش الكل بوده و كلی خانواده رو داغدار كرده تنها با پرداخت دیه چند تا ضربه شلاق و نهایت 1 سال زندان پروندش بسته بشه؟
اگه وقتمون رو واسه اصلاح قوانین رانندگی میزاشتیم تا این حادثه ها دیگه پیش نیاد و درس عبرت بشه واسه اونایی كه فكر میكنن چون پولدارن هركاری بخان باید بكنن
تا كی باید چوب این كارها رو بخوریم
واقعا متاسفم
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰
انشاالله خدا به هركی ماشین خوب میده شعور استفاده از اون رو هم بهش بده!
bi nam
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
۰
۰
اونا رو بیخی خدابیامرزشون
حیف اون ماشین لكسوز :((
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
۰
۰
احتمالا تصادفش میشه قتل غیز عمد و از بیمه لكسوس دیه پرداخت میشه مقصر هم ازاد میشه میاد بیرون یك لكسوس دیگه سوار میشه با سرعت بیشتر::::::::::::
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
۰
۰
آخه كسانی كه نظرمی دهید شما از كجا میدانید كه اون فرد مقصر تازه به دوران رسیده است و مگه عمدی در كار بوده پس با دید باز نگاه كنید من كار این فرد را تایید نمی كنم ولی این یك اتفاق بوده كه شاید برای هر فردی اتفاق بیفتد
نگار
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۱
۰
من نمیدونم چرا نخبه ها وورزشكارا دچار سانحه میشن
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
۰
۰
خدارحمتشون كنه، هركسی یه جوری بالاخره باید بره دیگه.................
عباس علی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
۰
۱
كدام جاده در آن سرعت 200 كیلومتر مجازه كه چنین ماشینی را میسازن یا اجازه ورود به كشور میدن. حال كه عده ای قانون سرشون نمیشه و مست سوار ماشین میشن، نباید ماشینی كه سرعتش بیش از حد مجازه تو جاده باشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها