متاسفانه با شرایط فعلی حاضر به همکاری با پروژه‌هایی که می‌خواهند حضور یک هنرپیشه‌ برایشان مجانی تمام شود نیستم.
کد خبر: ۷۳۳۷۱۱
مهوش صبرکن: من و همسرم مجانی کار نمی‌کنیم

مهوش صبر کن بازیگر پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی با اشاره به فعالیت‌های اخیرش گفت: قرار بود کلاس‌های بازیگری در شیراز داشته باشیم که بنا به برخی دلایل فردی که باید شرایط را فراهم می‌ساخت بی وفایی کرد و همکاری ما نیز شکل نگرفت.
وی افزود: حضور در پروژه‌های بسیاری‌ به من و پاک نیت پیشنهاد شد که متاسفانه در هیچ کدام از آنان حضور پیدا نکردیم.
صبر کن با اشاره به دلایل خانه نشینی خود اظهار داشت: ماهها است که فیلم نامه‌های بسیاری به دست من و همسرم می‌رسد و زمانی که پای مذاکره می‌نشینم به تفاهم نمی‌رسیم.
این هنرمند کشورمان تصریح کرد: تمام پیشنهادهایی که به ما شده ‌نقش‌های خوب و مناسبی بوده‌اند ولی متاسفانه زمانی که از دستمزد‌ها سخنی به زبان می‌آید، ما به این نتیجه می‌رسیم که در خانه باشیم بهتر است.
وی ادامه داد: رقم‌های پیشنهادی بسیار پایین بوده و گاه از شنیدن و پیشنهاد دادن آنها خنده‌ ام می‌گیرد.
بازیگر خاطرات مرد ناتمام ابراز داشت: هر لحظه و هر سال شرایط زندگی نسبت به دخل و خرج در گذشته تغییر می‌کند و متاسفانه در زمان عقد قرار داد، دستمزد‌های پیشنهادی از سوی تهیه کنندگان غیر قابل باور است.
بازیگر سریال یوسف پیامبر اظهار داشت: با توجه به شرایط فوق و دستمزد‌های پایین ترجیح می‌دهم در خانه باشم و به مطالعه و تماشای فیلم بپردازم.
صبرکن با توجه به فعالیت جدید خود در عرصه تئاتر تصریح کرد: برای تئاتر باید ماه‌ها وقت و هزینه کرد و در آخر معلوم نیست که چه بازتابی خواهد داشت و در مرحله اجرا چه تصمیمی درباره آن خواهند گرفت.
وی درباره حضور برخی از بازیگران در پروژه‌های متفاوت ابراز داشت: در بسیاری از پروژه‌ها بازیگرانی هم سن و سال من می آیند که با وجود سالها فعالیت در عرصه تئاتر به هیچ عنوان آنها را نمی‌شناسم.
این هنرمند کشورمان افزود: تهیه کنندگان می‌خواهند که تلاش برخی از افراد به عنوان بازیگر در پروژه‌ها، برایشان مجانی تمام شود و با این شرایط من و پاک نیت ترجیح می‌دهیم در منزل بمانیم .
وی خاطر نشان کرد: به هر حال عمر ما در این حرفه گذشته و از هنر بازیگری نیز امرار معاش می‌کنیم ولی حاضر هم نیستم که در شرایط فعلی با پروژه ای همکاری کنیم. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها