با پیگیری های مامور وظیفه شناس کلانتری 17 منطقه شاهین ویلا کرج اعضای یک خانواده سه نفره که بر اثر مسمومیت با گاز با مرگ دست و پنجه نرم می کردند، نجات یافتند.
کد خبر: ۷۳۳۱۰۲
افسر فداکار ناجی اعضای یک خانواده شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در ساعت 7 و 37 دقیقه صبح روز گذشته تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 کرج به صدا درآمد، از آنسوی خط زنی که لحن صدایش با آشفتگی و اضطراب همراه بود از خطری که جان اعضای خانواده ای را تهدید می کرد، خبر داد.

پس از قطع تماس، خبر فوق بلافاصله به کلانتری 18 شاهین ویلا مخابره و ماموران گشت جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در پشت درب واحد مورد نظر چندین بار زنگ خانه را به صدا درآوردند اما کسی پاسخگو نبود از همسایگان تحقیق شد که کدام یک از آنها با 110 تماس گرفته اند که همسایگان اظهار بی اطلاعی کردند.

دقیقه ها به سرعت می گذشت و جان یک خانواده در خطر بود، اما افسر گشت کلانتری یعنی گروهبان یکم علی مشهدی ساختمان را ترک نکرده و با جدیت و پیگیری و توجه به اینکه صدای مشکوکی از واحد مورد نظر شنیده می شود با کمک مدیر ساختمان درب را گشوده و به داخل منزل می روند.

آنها پس از ورود به منزل با صحنه تاسف باری مبنی بر گاز گرفتگی اعضای خانواده مواجه می شوند.

بوی گاز منزل را فراگرفته بود و یک زن و مرد و کودک 6 ساله ای بر اثر مسمومیت با گاز در داخل یکی از اتاق ها از هوش رفته بودند بنابراین با هماهنگی عوامل اورژانس و آتش نشانی اقدامات اولیه صورت گرفته و آسیب دیدگان به بیمارستان منتقل شدند.

با پیگیری ها و احساس مسئولیت گروهبان یکم علی مشهدی اعضای خانواده ای از مرگ حتمی نجات یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها