دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

فرهنگ سازی فریضه امر به معروف بر عهده رسانه هاست

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ماهیت امر به معروف و نهی از منکر دفاع از حقوق انسان‌هاست نه جنایت، این کار آمریکایی‌‌هاست که از طریق حقوق بشر و به بهانه دفاع از آن مرتکب بسیاری از جنایت‌ها می‌شوند.
کد خبر: ۷۳۱۷۸۷
ماهیت امر به معروف و نهی از منکر دفاع از حقوق انسان‌هاست

جواد لاریجانی در خصوص اسیدپاشی اخیر در اصفهان و جولان رسانه‌های غربی در خصوص این اتفاق اظهار داشت: اسیدپاشی نمونه‌ای از یک جنایت است که نه جدید است و نه اینکه آخرینش خواهد بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با قدرت پیگیر این موضوع هستند و برخورد بسیار قاطعی را با عاملان این حادثه خواهند داشت و بدون شک ریشه این جنایت را می‌خشکاند.

لاریجانی تصریح کرد: تبلیغات منفی رسانه‌های غربی درخصوص این اتفاق این شبهه را ایجاد می‌کند که مبادا خودشان در این اتفاق دست دارند که قطعاً دستشان قطع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران بصیرت‌تر و آگاه‌تر از آن است که فریب ترفندهای رسانه‌های غربی را بخورد.

این مسئول ادامه داد: برخی تلاش دارند که موضوع اسیدپاشی را به بحث امر به معروف و نهی از منکر ربط دهند در صورتی که این حادثه هیچ ربطی به این موضوع ندارد.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه خاطرنشان کرد: ماهیت امر به معروف و نهی از منکر دفاع از حقوق انسان‌هاست نه جنایت، این کار آمریکایی‌ هاست که از طریق حقوق بشر و به بهانه دفاع از آن مرتکب بسیاری از جنایت‌ها می‌شوند. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها