پس از سال ها غیبت میتسوبیشی با آرین موتور به ایران بازگشته و پس از عرضه محصولات «ASX» و لنسر با موتور 1.6 و 1.8 لیتری، حال نوبت به دو محصول جدید دیگر رسیده تا به سبد محصولات میتسوبیشی اضافه شوند.
کد خبر: ۷۳۱۲۰۱
میتسوبیشی اوتلندر + عکس

در این گزارش می خواهیم به چهارمین نماینده میتسوبیشی در ایران بپردازیم، شاسی بلند خوش فرمی که می خواهد به یکی از داغ ترین رده های قیمتی بازار وارد شود و به عنوان دومین ژاپنی خودنمایی کند.

میتسوبیشی اوتلندر با پیشرانه 2.4 لیتری و قدرت تولید حداکثر 167 اسب بخار وارد خواهد شد.

حداکثر سرعت اوتلندر با این پیشرانه 190 کیلومتر در ساعت است و می تواند در 10.5 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.

گیربکسی که روی این ژاپنی تازه وارد نصب می شود همانند بقیه محصولات این شرکت در ایران (به غیر از مدل لنسر 1600 با دنده دستی) از نوع «CVT» است که به کمک آن مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر ترکیبی به 9.3 لیتر می رسد.

سیستم های ترمز و پایداری مختلفی روی اوتلندر نصب شده است. ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده هستند و ترمز عقب دیسکی است.

سیستم های ترمز ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی در هنگام سطوح شیب دار HSA، کنترل فعال پایداری ASC و سیستم کنترل کشش TCL نیز روی آن نصب شده است.

میتسوبیشی اوتلندر از نظر امکانات و تجهیزات همانند برادر کوچک تر خود یعنی ASX در سطح بسیار خوبی است و روی آن 7 کیسه هوا، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، چراغ های زنون در جلو به همراه سیستم شستشو، روکش چرمی غربیلک فرمان و صندلی ها، سنسور پارک در عقب، سانروف، هفت صندلی در سه ردیف (مدل 2015)، گرمکن صندلی های جلو، سیستم صوتی با 6 بلندگو، نمایشگر 7 اینچی لمسی به همراه دوربین عقب، شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع دوگانه و رینگ 18 اینچی آلومینیومی نصب شده است.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
طراحیش فاجعه است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها