سعید نظری از اراک: چند سوال درخصوص ایجاد فروشگاه اینترنتی دارم
کد خبر: ۷۲۹۹۸۴
پرسش و پاسخ: سعید نظری از اراک

سعید نظری از اراک: چند سوال درخصوص ایجاد فروشگاه اینترنتی دارم:

1ـ برای ایجاد فروشگاه اینترنتی، استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهتر است یا اپن‌کارت نسخه طلایی؟ امنیت کدام‌یک بهتر است؟

2ـ به نظر شما بهترین شرکت ارائه‌‌کننده‌ خدمات میزبانی وب (هاست) در کشور کدام است؟

3ـ برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به چه میزان فضا نیاز است و هزینه‌ این مقدار فضا حدودا چقدر است؟

4ـ در صورتی ‌که در فروشگاه اینترنتی از روش پرداخت به مامور پست استفاده شود، اگر به هر دلیلی مشتری محصول ارسالی را برگشت بزند، آیا هزینه پست را مشتری متحمل می‌شود یا به‌عهده فروشگاه است؟

کلیک: در مورد انتخاب سیستم مدیریت فروشگاه، هر دو سیستم از امکانات و امنیت خوبی برخوردار هستند. با توجه به نوع فعالیت فروشگاه خود و امکاناتی که در آن پیاده‌ خواهید کرد، ‌باید سیستم مدیریتی موردنظرتان را انتخاب کنید. تنها نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد، وجود قالب‌های پیش‌ساخته، پلاگین‌ها و بسیاری از امکانات جانبی دیگر برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. وردپرس به‌دلیل جامعیتی که برای سیستم‌های ارائه وبلاگ یا ایجاد سایت‌های شخصی و شرکتی دارد، از تنوع امکانات بیشتری برخوردار است و احتمال دارد برای ایجاد بسیاری از امکانات در آن، نیازمند ایجاد افزونه‌ها و پلاگین‌های اختصاصی نباشید (برای استفاده از امکانات فروشگاهی در وردپرس نیازمند افزونه‌ ووکامرس هستید).

شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات میزبانی وب نیز بی‌شمار هستند و نمی‌توان بهترین آنها را مشخص کرد، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم چنانچه بازار هدف شما ایران است، از خدمات میزبانی وب داخل کشور استفاده کنید و برای بهره‌مندی از این خدمات از شرکت‌های معتبری که بیش از دیگر رقبا با نام آنها آشنا هستید، کمک بگیرید.

میزان فضای موردنیاز برای ایجاد فروشگاه اینترنتی نیز با توجه به تعداد کالاهایی که شما در فروشگاه قرار می‌دهید، متفاوت است. در حالت کلی حداقل صد تا 200 مگابایت فضا برای سیستم مدیریتی و دیگر بخش‌ها نیاز است. قیمت اجاره‌ سالانه این مقدار فضا نیز در شرکت‌های مختلف متفاوت است.

در نهایت در رابطه با هزینه‌ پستی مرسولات برگشتی نیز اصولا هیچ هزینه‌ای به‌عهده‌ مشتری نخواهد بود؛ زیرا ممکن است مشتری از پایه درخواست سفارش را تکذیب کند. پس هزینه توسط شما یا شرکت پست پرداخت می‌شود که این مساله نیز در قراردادی که میان شما و پست منعقد می‌شود، مشخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها