«ضعف وزارت کشور، برخی ها را جری کرده است»

پاسخ سیدحسن خمینی به تهدید انصار حزب الله

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: نهادهای قضایی و نظارتی یا ضابطان آنها به شرطی در برخورد با ناهنجاری‌ها توفیق می‌یابند که جامعه هدف نیز عمل مورد نظر آنها را ناهنجار بداند.
کد خبر: ۷۲۸۹۸۰
توصیه‌های سید حسن خمینی درباره برخورد با تخلفات

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جماران، سید حسن خمینی در دیدار رئیس و اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: اگر شما عمل ناهنجاری را با عنوان ناهنجاری برای جامعه تعریف کنید، همه جامعه برای برطرف کردن آن همدلی می‌کند، اما اگر از نظر آنها ناهنجاری نباشد، هرچقدر برخورد کنید کمتر نتیجه می‌گیرید و برای جامعه هدف مظلومیت می‌آورد و جواب عکس می‌دهد.

تکذیب احضار سفیر ایران در ترکیه

سفارت ایران در آنکارا، خبر احضار سفیر کشورمان به وزارت امور خارجه ترکیه را بشدت تکذیب کرد. به گزارش ایرنا، در اطلاعیه سفارت کشورمان آمده است: برخی محافل خبری که منافع خود را در ایجاد تنش در روابط ایران و ترکیه جستجو می‌کنند، تلاش می‌کنند با انتشار این‌گونه خبرها، افکار عمومی دو کشور را تحریک کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: همان‌گونه که مقامات عالی دو کشور بارها عنوان کرده‌اند روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه از اهمیت راهبردی برخوردار است و اختلاف نظر در برخی مسائل نمی‌تواند این روابط را خدشه‌دار سازد.

روحانی چهارشنبه به زنجان می‌رود

حسن روحانی، رئیس‌جمهور در نهمین سفر استانی، روز چهارشنبه به استان زنجان سفر می‌کند.

به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهور در این سفر دو روزه همچون دیگر سفرهای استانی در جمع مردم استان سخنرانی می‌کند. دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزیدگان و نخبگان استان زنجان و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های روحانی در این سفر است.

ادعای فارس درباره تشکیل 2 حزب جدید اصلاح‌طلب

خبرگزاری فارس نوشت: اصلاح‌طلبان درصددند دو حزب جدید با نام‌های «اتحاد ملت ایران اسلامی» و «جوانان اصلاح‌طلب ایران اسلامی» راه‌اندازی کنند.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع آگاه نزدیک به اصلاح‌طلبان نوشته است:‌ اتحاد ملت ایران نام جدید یکی از احزاب اصلاح‌طلبان است که می‌خواهد جایگزین حزب منحله مشارکت شود. قرار است افراد کمتر شناخته شده حزب منحله مشارکت در صورت صدور مجوز از سوی وزارت کشور، مدیریت «اتحاد ملت ایران» را عهده‌دار شوند.

پرونده رحیمی به دیوان عالی می‌رود

قاضی محسن افتخاری، سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران با اشاره به اعتراض محمدرضا رحیمی به حکم صادره از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران گفت که برای رسیدگی به اعتراض، پرونده مذکور تا پایان مهر به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

خبر تازه از هدایای رئیس‌جمهور پیشین

خبرگزاری مهر در گزارشی نوشت: هدایای رئیس‌جمهور در دولت نهم و دهم که از کاخ سعدآباد خارج شده بود، در اختیار احمدی‌نژاد است.

این گزارش می‌افزاید: هر چند که پیش از این نزدیکان وی از چنین جابه‌جایی اظهار بی‌اطلاعی کرده بودند، اما این‌بار احمدی‌نژاد در نامه‌ای به سیدحسن خمینی اعلام کرده که این هدایا را به آستان حرم امام اهدا می‌کند.

خبرگزاری مهر نوشته است: هر نوع تعیین تکلیفی برای آنها باید با نظارت سازمان اسناد و کتابخانه ملی و ضوابط موجود انجام شود.

احتمال تقسیط بدهی شهرام جزایری

طاهر شه حامد، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران دیروز در نشستی خبری، با بیان این‌که شهرام جزایری هفته گذشته برای مذاکره درباره بدهی خود به این صندوق مراجعه کرده است، گفت: وی اکنون یک شهروند عادی است و امکان این‌که بدهی وی را تقسیط کنیم، وجود دارد.

به گزارش مهر، وی بیان کرد: بدهی وی به طور کامل مشخص است و امید می‌رود بتوانیم این پرونده را نیز تعیین تکلیف کنیم.

رضا ضراب تبرئه شد

رضا ضراب، سرمایه‌دار ایرانی مقیم ترکیه از اتهامات پرونده فساد مالی بزرگ در ترکیه تبرئه شد.

به گزارش عصر ایران و به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، دادگاه استانبول با صدور حکمی قرار منع تعقیب رضا ضراب و 52 متهم دیگر پرونده فساد مالی بزرگ این کشور را صادر کرده است. در حکم دادگاه آمده است که متهمان این پرونده به دلیل نبود عناصر کافی مجرمیت، تبرئه می‌شوند.

مشاور بان‌کی‌مون: ‌ به توافق با ایران نیاز داریم

مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل گفت: اشتباه است که روابط با تهران را بیش از این تنش‌آمیز کرد، یا تصویری به مردم آمریکا ارائه کرد که نمی‌توان با این کشور به توافق رسید؛ ما نیازمند یک توافق با ایران هستیم. به گزارش تسنیم، جفری ساچ در گفت‌وگو با بلومبرگ تصریح کرد: ایران دولت بزرگی است که باید با آن مذاکره کنیم.

گسترش همکاری هسته‌ای تهران و مسکو

خبرگزاری ریانووستی روسیه گزارش داد که ایران و روسیه قصد دارند تا پایان سال‌جاری میلادی قراردادی برای احداث دو واحد هسته‌ای جدید در نیروگاه بوشهر امضا کنند.

به گزارش ایرنا، این رسانه روسی با اشاره به دیدار اخیر نیکلای اسپاسکی، معاون شرکت روس‌اتم با بهروز کمالوندی، معاون امور بین‌الملل سازمان انرژی اتمی کشورمان نوشت: ایران و روسیه همکاری‌های هسته‌ای صلح‌آمیز را گسترش می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها