فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن راز کوچه بن‌بست، توماس و راه‌آهن جادویی، رسیدن به اوج، مسافران، راننده، بازگشت به زمین، اختلاف، به سوی خوشبختی، بازنده‌ها، تهران پلاک 1، امید، 40 روز تا برادری، اشک انار، گروه ویژه و هورتن برخی از فیلم‌هایی است که امروز و فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۲۸۱۸۶
رامبد جوان با «مسافران» به شبکه 3 می‌آید

شبکه یک

امشب: ساعت 23، قضاوت منصفانه

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، راز کوچه بن‌بست

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «قضاوت منصفانه» به کارگردانی آتوم آگویان، امشب ساعت 23 در جدول پخش شبکه یک قرار گرفته است. در این فیلم دوان بوستیک، راشل بلانچارد و لوکا تاسون بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «راز کوچه بن‌بست» به کارگردانی امیرحسن ندایی، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد. نیما شاهرخ‌شاهی، گلاره عباسی، حسن اسدی، مسعود دلخواه و مختار سائقی در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، پیش به سوی کوه اسرار آمیز‌/‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، پرنده اسکاتلندی

فردا: ساعت 8، توماس و راه‌آهن جادویی‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، رسیدن به اوج

فیلم سینمایی «پیش به سوی کوه اسرارآمیز » به کارگردانی اندی فیک‌من، امروز ساعت 9 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «پرنده اسکاتلندی» به کارگردانی داگلاس مکینون هم امشب ساعت 23 و 30 دقیقه در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. در این فیلم جانی لی میلر و شین برون بازی کرده‌اند که داستان این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده و برگرفته از زندگی ورزشی گرام اُبری دوچرخه سوار اسکاتلندی است.

انیمیشن «توماس و راه‌آهن جادویی» به کارگردانی بریت آلکرافت هم فردا ساعت 8 از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم «اولین عکس من» به کارگردانی میلاد جرموز برای فردا ساعت 17 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است.

شبکه سه

امروز: 10 و 30 دقیقه، 20 را از من نگیر‌/‌ ساعت 19، مسافران1

فردا: ساعت یک بامداد، راننده‌/‌ ساعت 10 و 30 دقیقه، بازگشت به زمین‌/‌ ساعت 16، سفر به تورنادو‌/‌ ساعت 19، مسافران2

فیلم سینمایی «20 را از من نگیر» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. در این فیلم رامین ناصرنصیر، میرطاهر مظلومی، محمدرضا هدایتی، محسن افشانی و شهروز ابراهیمی بازی کرده‌اند.

قسمت اول فیلم تلویزیونی «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان، امشب ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. قسمت دوم این فیلم تلویزیونی، فردا در همین ساعت پخش خواهد شد.رامبد جوان، حمید لولایی، سحر دولتشاهی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، حسن معجونی و حامد کیازال در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «راننده» هم فردا ساعت یک بامداد از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «بازگشت به زمین» به کارگردانی ام ‌نایت شیامالان، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم جیدن اسمیت، ویل اسمیت، سوفی اکوندو و زوئه کراویتز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «سفر به تورنادو» به کارگردانی ریگارت ون دن برگ، فردا ساعت 16 از شبکه سه به نمایش درخواهد آمد.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، آلن پاتریچ آلفاپایا

فردا: ساعت 12، اختلاف‌/‌ ساعت 20 و 30 دقیقه، پلیس پیتون 357

فیلم سینمایی «آلن پاتریچ آلفاپایا» به کارگردانی دکلان لوئنی، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود. در این فیلم استیو کوگان، کولم میینی و تیم کی بازی کرده‌‌اند.

فیلم سینمایی «اختلاف» به کارگردانی کلود زیدی، فردا ساعت 12 از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم با بازی لویی دوفنس درباره یک کارخانه‌دار است که دچار برخی مشکلات می‌شود.

فیلم سینمایی «پلیس پیتون 357» به کارگردانی آلن کورنیه، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار پخش می‌شود. فیلم با بازی یویس مونتالد و فرانکیس پیریر درباره سربازرس خبره پلیس است که ناخواسته در ماجرای یک قتل درگیر می‌شود.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، به سوی خوشبختی‌/‌ ساعت 21، بازنده‌ها

فردا: ساعت 9، تنها در خانه 4‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، پلیس آهنی 2‌/‌ ساعت 21 و 30 دقیقه، تهران پلاک 1

فیلم سینمایی «به سوی خوشبختی» به کارگردانی نیل فیرنلی، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش‌می‌شود.

فیلم سینمایی «بازنده‌ها» به کارگردانی سالیوان وایت، امشب ساعت 21 از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

ادریس البا، زئو سالدانا و جفری دین مورگان در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تنها در خانه 4» به کارگردانی رود دنیل، فردا ساعت 9 از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. در این فیلم فرنچ استوارت، اریک اواری، باربارا بابکوک و کلیر کری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «پلیس آهنی 2» به کارگردانی ایروین کرشنر، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. بلیندا بائر، جان گلاور، ماریو مچادو و لیزا گیبونز در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «تهران پلاک1» به کارگردانی مهدی مظلومی، فردا ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. علیرضا خمسه و رضا بابک بازیگران این فیلم هستند.

شبکه شما

امشب: ساعت 23، امید

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، 40 روز تا برادری

فیلم تلویزیونی «امید» به کارگردانی فرزین مهدی‌پور، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. علیرضا صادقی، محمدرضا یاوری، فریبرز سمندرپور، رضا ضیافی و محمدرضا شجریان در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «چهل روز تا برادری» به کارگردانی سیدمحمد طاهریان هم فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. محمد فیلی، فرشید صمدی‌پور، سایه کبیری، باقر مرادی، حجت علیپور، غلامرضا‌ نژادمقدم، امین مرادی، پیمان کرم‌زاده، رضا رضایی و سارا خوئینی‌ها در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امشب: ساعت 21، گروه ویژه

فردا: ساعت 21، هورتن

انیمیشن «گروه ویژه» امشب ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود. داستان فیلم در مورد نیروی ویژه‌ای است که از چهار موش تعلیم‌دیده و حرفه‌ای تشکیل شده‌اند. انیمیشن «هورتن» هم فردا ساعت 21 از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جوان سرگردان»، «خواستگاری»، «در جستجوی ماوریکس»، «برندگان و گناهکاران» و «صخره زرد» را می‌توانید فردا در ساعت‌های 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها