تهیه‌کننده «یادگاری» گفت: خاطرات و حال‌و هوای روزگاران گذشته پیشکسوتان تلویزیون از جمله محمدعلی کشاورز و علی نصیریان در این برنامه به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۲۷۷۶۴
نمایش خاطرات کشاورز و نصیریان در «یادگاری»

مهران رسام تهیه‌کننده «یادگاری» از تولید سری جدید این مجموعه خبر داد و گفت: در حال حاضر اولین قسمت این مجموعه با نام «بچگی کردن» با اجرای مسعود فروتن و با‌‌ همان تیم قبلی تولید شده و لوکیشن کار هم خانه قدیمی است که در آن، چیدمان سری گذشته را درنظر گرفتیم و در آن منظره‌ای از گوشه خانه‌ای سنتی را نمایش می‌دهیم.

رسام اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر پرداختن موضوعات نوستالوژی گذشته مقایسه‌ فیلم‌ها وسریال‌ها و برنامه‌های گذشته با زمان حال را داریم و سعی داریم که تفاوت برنامه‌ها در زمان‌ گذشته و حال را نشان دهیم.

تهیه‌کننده «یادگاری» یادآوری کرد: در سری جدید این برنامه بخشی را اضافه کردیم که در آن از هنرمندان و بازیگران پیشکسوت از جمله مرتضی احمدی، داود رشیدی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز و... یاد می‌کنیم و در ادامه با آن‌ها گفت‌وگو و صحبت می‌کنیم و آن‌ها نیز از خاطرات و حال و هوای روزگاران گذشته می‌گویند.

تهیه‌کننده «یادگاری» با اشاره به اینکه این مجموعه قرار است تا در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای با اجرای مسعود فروتن تصویربرداری شود، گفت: زمان پخش این برنامه پس از تولید چند قسمت اولیه آن آغاز می‌شود و تا یکسال نیز پخش آن از شبکه سه سیما ادامه دارد.

/Media/Image/1393/01/30/635335015007336289.jpg

«یادگاری» پخش‌هایی بیادماندنی از تولیدات سازمان صداوسیما از دهه 60 و70 است که شامل مجموعه‌های تلویزیونی، برنامه‌های ترکیبی کلیپ‌ها، گزارش و... بوده است که در پایان هر برنامه، از هر هنرمندی که قسمت‌های مربوط به آن پخش شده یاد می‌شود و تصاویر ویژه از آن هنرمند روی آنتن می‌رود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها