جام جم ورزشی: باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران خواهان برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم‌های لیگ برتری در تهران شد.
کد خبر: ۷۲۷۳۹۳
تمایل آتلتیکومادرید برای حضور در تهران

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا قهرمان فصل پیش فوتبال این کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران خواهان برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم‌های لیگ برتری در تهران شد.

در همین رابطه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به 16 تیم حاضر در لیگ برتر از آنان درخواست کرده است در صورت تمایل برای انجام این بازی دوستانه تا 30 مهر آمادگی خود را برای انجام این بازی اعلام کنند.

طبق در خواست باشگاه آتلتیکو مادرید این بازی روز 30 دسامبر 2014 برابر با 9 دی 93 در تهران برگزار خواهد شد و باشگاه متقاضی این بازی باید مبلغ یک میلیون و پانصد هزار یورو به علاوه هزینه پرواز چارتر و اقامت تیم اسپانیایی در تهران رابه این باشگاه بپردازد.

تیم اتلتیکو مادرید فصل پیش 2 عنوان ارزشمند را در فوتبال اسپانیا به دست آورده بود.این تیم در اسپانیا قهرمان لالیگا شد و در فینال سوپر جام این کشور با پیروزی مقابل رئال مادرید این جام را نیز به خانه برد.

اتلتیکو مادرید فصل پیش به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اما در مقابل رئال مادرید شکست خورد و موفق به کسب این جام مهم نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها