بهترین برنامک‌های Android Wear

گجت‌های پوشیدنی را بهینه کنید

Android Wear نسخه سیستم عامل اندروید گوگل است که در آخرین روزهای سال گذشته برای تلفن‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی با جفت کردن تلفن‌های موبایلی که نسخه 4.3 اندروید را اجرا می‌کنند، ارائه شد. این پلتفرم علاوه بر این‌که کارکرد Google Now و هشدارهای موبایل را با ساعت هوشمند یکپارچه می‌کند توانایی دانلود برنامک‌ها از پلی استور گوگل را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۷۲۷۰۱۳
گجت‌های پوشیدنی را بهینه کنید
در اینجا چند برنامک مفید Android Wear را به شما معرفی خواهیم کرد:

1ـ برنامک Wear Mini Launcher

Android Wear برای اطلاع شما از هشدارها و در اختیار داشتن اطلاعات مورد نیازتان است، اما وقتی وارد منوی اصلی می‌شود کم می‌آورد. برنامک رایگان Wear mini Launcher این پلتفرم راه را برای ورود به برنامک‌ها و تنظیمات فوری‌تر، آسان‌تر می‌کند.

در منوی تنظیمات میزان درخشندگی صفحه نمایش دسترسی به تنظیمات تلفن‌های هوشمند شامل پروفایل صدا، حجم صوتی و اتصال بی‌سیم برایتان مهیاست. Android Wear حتی به طور خودکار ضربان قلب شما را کنترل و ثبت می‌کند و حتی اگر به دنبال کارکرد بیشتری هستید، می‌توانید از برنامک‌های تناسب اندام Android Wear بهره‌مند شوید.

2ـ برنامک‌های RunKeeper و Runtastic

برنامک‌های RunKeeper و Runtastic دو گزینه با ویژگی‌های بیشتر هستند که علاوه بر رایگان بودن، پشتیبانی از ورزش‌ها و دسترسی به امکانات کلیدی مانند مسافت طی شده یا مدت زمان را به کاربر ارائه می‌کند. شما می‌توانید ورزش یا فعالیت مد نظرتان را انتخاب و براساس آن برخی معیارها از جمله مسافت را که در روی ساعت نشان داده می‌شوند، بهینه کنید.

3ـ برنامک Wear Aware

Wear Aware یکی از برنامک‌های ساده‌تر و مفیدتر این فهرست است. اگر از تلفن هوشمند خود دور شده‌اید، از طریق این برنامک به شما هشدار داده می‌شود. برای مثال زمانی که بیرون هستید یا وقتی در حال ترک منزل هستید و فراموش کرده‌اید گوشی‌تان را بردارید، عمل می‌کند. برنامک رایگان Wear Aware مانند ابزار find my phone روی ساعت هوشمند شما نیز نصب می‌شود.

4ـ برنامک Allthecooks

Allthecooks یکی از نخستین برنامک‌ها برای پشتیبانی Android wear است. با ورود به این برنامک رایگان در تلفن هوشمند، روی دکمه open on watch کلیک کنید و گام به گام مراحل را طی کنید.

5ـ برنامک Wear Camera Remote

برنامک رایگان Wear Camera برای شما امکان کنترل دوربین تلفن هوشمند خود را ارائه می‌کند، با ضربه زدن بر ساعت، عکس گرفته می‌شود، با نگه داشتن انگشت خود روی صفحه نمایش، تایمر شروع به کار می‌کند. شما می‌توانید بین دوربین‌های عقب و جلو سوئیچ کرده و فلش را خاموش و روشن کنید.

6ـ برنامک Evernote برای Android Wear

شما می‌توانید برنامک رایگان اورنوت را برای املای یادداشت‌ها از ساعت خود دانلود کنید و دسترسی ساعت هوشمند خود را به یادداشت‌های تازه نیز به دست آورید. این برنامک زمان و مکان مربوط به یادداشت‌ها را روی مچ دست شما نشان خواهد داد و امکان جستجو در یادداشت‌ها را با استفاده از صدا فراهم می‌کند.

همچنین می‌توانید موارد را در to-do list خود چک کنید و یادداشت‌هایتان را به‌وسیله ساعت هوشمندتان که به تلفن هوشمند متصل شده است، بخوانید و بلافاصله دستگاه را قفل کنید.

7ـ برنامک Duolingo

برنامک رایگان یادگیری زبان Duolingo امکان گسترش دروس را روی مچ دست شما با طرح پرسش‌های کوتاه روزانه مبنی بر لمس دست فراهم می‌کند. استفاده از این برنامک، روشی عالی برای یادگیری راه‌حل است.

آزاده ارشدی
منبع: gizmag.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها