شهرام جزایری پس از آزادی‌اش از زندان در مصاحبه‌ای اگرچه بسیاری از سئوالات مهم را برای بعد گذاشت اما با این حال برخی موارد را مطرح کرد که شنیدنش بسیار با اهمیت است.
کد خبر: ۷۲۶۵۳۰
اولین اظهار نظر شهرام جزایری بعد از آزادی

وی در گفت و گو با روزنامه شرق گفته است: متاسفانه بزرگ‌ترین و جنجالی‌ترین و پرآسیب‌ترین پرونده اقتصادی در کشور، پرونده مربوط به من بود. اما که از کجا معلوم؟ شاید پرونده زنجانی جنجالی‌تر شود، چون هم ابعاد مالی قضیه بسیار بزرگ‌تر و شکل ماجرا هم بسیار متفاوت‌تر است.

وی افزود:ما 800 میلیارد تومان کار خیر کردیم. من این همه بیمارستان و مسجد ساختم. در جمکران هزینه کردم چرا مطرح نشد و رسانه‌ها به آن نپرداختند؟

جزایری اظهار کرد: در زندان اگر هر کسی کار یومیه خودش را بخواهد انجام دهد مشکلی برایش نیست. من حتی اینترنت و لپ‌تاپ و غیره و ذلک هم داشتم ولی هیچ‌وقت سوءاستفاده نکردم.

وی گفت:در زندان وقتی من داشتم می‌آمدم همه گریه می‌کردند. همه من را دوست داشتند. مدیران زندان می‌گفتند کی می‌شود ما بیاییم تو را ببینیم؟ اینها را نمی‌شود با پول خرید. بروید در زندان سوال کنید من الان خرج چند خانواده زندانی را می‌دهم.

«جزایری» تمایلی به صحبت یا حتی اشاره‌ای درباره موضوع فرار سال 85 نداشت.

پرچم ایران و اخراج خلبان هواپیمای امارات

شرکت هواپیمایی الامارات اقدام به اخراج خلبان این شرکت به دلیل برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) نمود.

به گزارش مشرق، در پی فرود بزرگترین هواپیمایی مسافرتی جهان در تهران که این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی الامارات است خلبان آن که ایرانی بود پس از فرود هواپیما اقدام به برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کابین این هواپیما کرد که همزمان با انتشار این تصاویر شرکت هواپیمایی امارات این خلبان را احراج کرد.

رسانه های امارات به نقل از منابع آگاه در وزارت کشور و شرکت هواپیمایی امارات، خبراخراج این خلبان را تایید کردند و نوشتند که این حرکت غیر اخلاقی و سیاسی خلبان باعث اخراج وی شده است!

هم چنین رسانه‌های امارات گزارش دادند که شبکه های اجتماعی در امارات تصاویر این خلبان با پرچم ایران را منتشر کردند که باعث انتقاد شدید کاربران در این شبکه ها شده است.

هشدار "ابوبکر البغدادی" به آمریکا

سرکرده گروه تروریستی داعش در نواری صوتی از عناصر این گروه خواست حمله به منافع کشورهای عضو ائتلاف (به اصطلاح) ضد داعش را در اولویت اهدافشان قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری صوت العراق، ابوبکر البغدادی در این نوار صوتی که خطاب به عناصر داعش ایراد شد، گفت: منطقه در انتظار رویارویی بزرگ یعنی مبارزه ما با نیروهای غربی به فرماندهی آمریکا باشد.

وی خطاب به دیگر گروههایی که با داعش می جنگند گفت: به دولت اسلامی بپیوندید و توبه کنید(!).

وی حاکمان عرب را متهم کرد که به بهانه مبارزه با تروریسم، امت اسلام را فروخته‌اند و به همکاری با حاکمان صلیبی که در پی غارت امت اسلام هستند روی آورده اند.

داعش از کجا «مفتی» می آورد؟

عضو هیأت علمی دانشگاهی در عربستان سعودی می گوید، قاضی و مفتی های داعش، دانش آموخته دانشگاه های این کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حاتم العونی عضو هیأت علمی "دانشکده تبلیغ و اصول دین" دانشگاه "ام القری" عربستان سعودی به روزنامه "المرصد" گفت: برخی از جوانان سعودی که به گروه های تروریستی ملحق شده اند، فارغ التحصیل دانشکده شریعت (فقه) هستند و علاوه بر مشارکت در جنگ به عنوان قاضی و مفتی در این گروه ها فعالیت می کنند.

حاتم العونی با اشاره به شمار زیاد سعودی های محلق شده به داعش در سوریه و عراق افزود: شیوخی در کشورهای عربی (حاشیه خلیج فارس) بویژه در عربستان حضور دارند که با داعش همسو هستند، اما نمی توانند گرایش خود را آشکارا اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
۰
۰
خلبان ایرانی شركت امارات اخراج نشده و این یك شایعه بود كه دیروز هم تكذیب شد.

نیازمندی ها