وزیر امور خارجه ایران سه‌شنبه آینده با کاترین اشتون دوجانبه دیدار کرده و روز چهارشنبه با وزیر امور خارجه آمریکا با حضور اشتون دیدار سه‌جانبه خواهند داشت.
کد خبر: ۷۲۵۷۸۷
دیدار ظریف، اشتون وکری چهارشنبه آینده در وین

مایکل مان، سخنگوی اشتون گفت: وزیر امور خارجه ایران سه‌شنبه آینده با کاترین اشتون دوجانبه دیدار کرده و روز چهارشنبه با وزیر امور خارجه آمریکا با حضور اشتون دیدار سه‌جانبه خواهند داشت.

"مارتین ویس"، سخنگوی وزارت خارجه اتریش نیز به خبرگزاری روسی ریانووستی گفت: نشست ایران و 1+5 احتمالاً چهارشنبه آتی 15 اکتبر (23 مهر) برگزار می‌شود.

پیش از این خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس گزارش داد که کری به همراه اشتون و محمدجواد ظریف قرار است که هفته آتی در وین با یکدیگر دیدار کنند و پس از آن نیز انتظار می‌رود که دور دیگری از مذاکرات با مشارکت دیگر کشورهای 1+5 برگزار شود.

بر اساس این گزارش، مقامات آمریکایی نزدیک به مذاکرات هسته‌ای گفته‌اند که دولت واشنگتن تلاش دارد تا ایران را مطمئن کند که می‌تواند به توافقی دست یابد.

هیچ تاریخ مشخصی برای دیدار کری با اشتون و ظریف تعیین نشده است، دیداری که پس از حضور وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس بازسازی نوار غزه در اواخر هفته در قاهره برگزار خواهد شد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها